در تهران با 500 میلیون تومان کجا آپارتمان رهن کنیم؟

با 500 میلیون کجای تهران می توان خانه رهن کرد؟-کاماپرس
ژیوار

بسیاری از افراد رهن کامل خانه را به اجاره آن ترجیح می‌دهند، چرا که با رهن دغدغه پرداخت اجاره‌ بهای ماهیانه برای مستاجر وجود ندارد و در پایان نیز کل مبلغ رهن به او برگرداننده می‌شود. هر چند که ممکن است در شرایط تورم اقتصادی ارزش این پول پس از یک سال کاهش پیدا کند اما برخی افراد همچنان رهن خانه را انتخاب می‌کنند.

در این گزارش کاماپرس 5 آپارتمان در نقاط مختلف تهران را معرفی می‌کند که با پرداخت حدودا 500 میلیون تومان رهن داده می‌شوند.

قیمت رهن آپارتمان 73 متری در جنت آباد

با در اختیار داشتن 530 میلیون تومان وجه نقد می‌توان یک واحد 73 متری در جنت آباد شمالی را رهن کرد. این واحد که در سال 1387 ساخته شده در حال حاضر به طول کامل بازسازی شده است. از مزایای این آپارتمان می‌توان به نزدیکی به فضای سبز و همچینین خدمات و امکانات رفاهی اشاره کرد.

قیمت رهن آپارتمان 75 متری در بهارستان

در محدوده بهارستان، بک واحد 75 متری دو خواب با پرداخت 500 میلیون تومان رهن داده می‌شود. این آپارتمان نورگیر، در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرا دارد. واحد ذکر شده ساخت 1372 است اما در حال حاضر با نوسازی کامل به مشتری تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

قیمت رهن آپارتمان 55 متری در سلسبیل

یک آپارتمان 55 متری خوش نقشه و نورگیر در سلسبیل با پرداخت 500 میلیون تومان رهن داده می‌شود. این آپارتمان دو خواب بوده و از پارکینگ و انباری برخوردار است. این واحد ساخت 1390، در طبقه همکف یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد.

قیمت رهن آپارتمان 65 متری

قیمت رهن یک واحد 65 متری با امکانات کامل در محله جی تهران 498 میلیون تومان اعلام شده است. این واحد یک اتاق خواب مستر دارد و در طبقه اول ساختمان قرار گرفته است. واحد ذکر شده ساخت 1395 بوده و دسترسی محلی بسیار خوبی دارد.

رهن کامل واحد 72 متری

قیمت رهن یک آپارتمان 72 متری در پونک 480 میلیون تومان است. واحد ذکر شده خوش نقشه ساخته شده و در طبقه سوم یک ساختمان دو واحدی قرار دارد. این واحد ساخت 1382 بازسازی شده و از پارکینگ و انباری برخوردار است.

انتهای پیام

بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان