جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان 100 متری در اسلامشهر

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 100 متری در اسلامشهر-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

اسلامشهر از امکانات رفاهی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی خوبی برخوردار بوده و از پرجمعیت‌ترین شهرهای اطراف تهران به شمار می‌رود. علاوه بر این، اسلامشهر به دلیل نزدیکی به تهران و شهرهای دیگر، دسترسی آسان به جاده‌های اصلی و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی تمایل دارند دراین شهر سکونت کنند.

کاماپرس در این گزارش قیمت رهن و اجاره آپارتمان 100 متری در اسلامشهر را بررسی می‌کند.

اجاره واحد 100 متری در اسلامشهر

برای اجاره یک واحد نوساز 100 متری در اسلامشهر 500 میلیون تومان ودیعه و پرداخت 3 میلیون تومان اجاره لازم است. امکانات این ساختمان کامل بوده و خوش نقشه و نورگیر ساخته شده است. این واحد دو خواب در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته و دسترسی محلی خوبی دارد.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان دو خواب در اسلامشهر

یک آپارتمان 100 متری دو خواب و سه سال ساخت با ودیعه 350 میلیون تومان و پرداخت ماهیانه 3 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این آپارتمان پارکینگ و انباری دارد و در طبقه دوم ساختمان واقع شده است. واحد ذکر شده پرده خور و نورگیر ساخته شده و دسترسی خوبی دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت رهن و اجاره آپارتمان دو خواب

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 100 متری دو خواب در اسلامشهر 400 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن یک میلیون تومان تعیین شده است. این واحد ساخت 1394، پارکینگ و انباری دارد و در طبقه سوم ساختمان قرار گرفته است.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 100 متری نوساز در اسلامشهر

یک واحد نوساز و کلید نخورده 100 متری در اسلامشهر با ودیعه 300 میلیون تومان و پرداخت ماهیانه 6 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این واحد دو خواب، از پارکینگ و انباری برخوردار است و در طبقه دوم یک ساختمان 3 طبقه قرار دارد.

اجاره آپارتمان خوش نقشه در اسلامشهر

یک واحد 100 متری ساخت 1396 در اسلامشهر با پارکینگ و انباری اجاره داده می‌شود. ودیعه این آپارتمان 200 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 7 میلیون تومان است. این واحد در طبقه دوم ساختمان قرار دارد و خوش نقشه ساخته شده است.

انتهای پیام

اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز