با 40 میلیون لپ تاپ ویوبوک بخریم یا زن بوک؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای خرید لپ تاپ ویوبوک یا زن بوک قبل از هر چیز می‌توان به این مسئله توجه کرد که مدل‌های زن بوک سبک‌تر بوده و صفحه نمایش‌های کوچک‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. البته تنوع بیشتری را در محصولات ویوبوک می‌توان دید.

هر دو مدل از لپ تاپ‌ها طرفداران زیادی داشته و ظرفیت حافظه و رم مناسب و متنوعی دارند. همچنین این محصولات از سری پردازنده‌های رده بالاتری کمک گرفته و اغلب علاوه بر کاربرد عمومی و مالتی مدیا، امکان استفاده در کاربردهای حرفه‌ای‌تر را هم دارند.

کاماپرس در این گزارش 2 مدل از هر دو سری لپ تاپ ویوبوک و زن بوک را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

لپ تاپ ویوبوک با مدل F1502ZA i7

این لپ تاپ ایسوس با کاربرد عمومی و مالتی مدیا طراحی شده و دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی است. این محصول دارای سری پردازنده core i7 بوده و ظرفیت حافظه رم آن 24 گیگابایت عنوان می‌شود. همچنین ظرفیت حافظه داخلی در این مدل 512 گیگابایت بوده و سازنده پردازنده گرافیکی آن نیز اینتل نام دارد.

این لپ تاپ ویوبوک 1.70 کیلوگرمی، با ظرفیت باتری 42 وات ساعت طراحی شده و پوشش نمایشگر آن مات است. علاوه بر آن، این لپ تاپ میزان روشنایی 220 نیتی داشته و وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسلی را عرضه می‌کند که با کیفیت تصویر فول اچ دی باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود.

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ ویوبوک با مدل 15 R1504VA i7

این لپ تاپ ویوبوک با کاربرد عمومی و مالتی مدیا طراحی شده و با سری پردازنده core i7 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین این محصول ظرفیت حافظه داخلی 1 ترابایتی و رم 16 گیگابایتی داشته و صفحه نمایش 15.6 اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این لپ تاپ 1.7 کیلوگرم وزن داشته و وضوح تصویر آن 1920 در 1080 پیکسل است.

این لپ تاپ ویوبوک با نسخه بلوتوث 5.3 ارائه شده و از پردازنده گرافیکی اینتل استفاده می‌کند. علاوه بر آن، این محصول ویوبوک میزان روشنایی 250 نیتی را عرضه کرده و دارای توان شارژر 45 واتی است.

لپ تاپ زن بوک با مدل 14X Q410VA i5

این لپ تاپ با سایز صفحه نمایش 14 اینچی طراحی شده و از سری پردازنده core i5 استفاده می‌کند. این محصول ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی داشته و پردازنده گرافیکی به کار رفته در آن اینتل است. این لپ تاپ زن بوک با کاربرد مالتی مدیا و عمومی ارائه شده و وزن 1.56 کیلوگرمی دارد.

علاوه بر آن، این مدل از لپ تاپ میزان روشنایی 550 نیتی داشته و پوشش نمایشگری آن شفاف است. همچنین این مدل، دارای کیبورد با نور پس زمینه بوده و قابلیت تشخیص چهره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول امکان کاهش 70 درصدی نور آبی را داشته و ظرفیت باتری آن 70 وات ساعت عنوان می‌شود.

لپ تاپ زن بوک با مدل 14X UM5401QA OLED R7

این لپ تاپ زن بوک با کاربرد عمومی و مالتی مدیا یا طراحی عرضه شده و صفحه نمایش 14 اینچی دارد. این محصول نسبت به مدل‌های قبل کمی گران‌تر بوده و نزدیک به 50 میلیون قیمت دارد. این لپ تاپ زن بوک سری پردازنده Ryzen 7 داشته و ظرفیت حافظه داخلی و رم آن به ترتیب 1 ترابایت و 16 گیگابایت در نظر گرفته می‌شود.

این لپ تاپ زن بوک 1.4 کیلوگرم وزن داشته و وضوح تصویر آن 2880 در 1800 پیکسل است. این محصول که نسبت به مدل‌های دیگر صفحه نمایش باکیفیت‌تری را عرضه کرده، دارای نور پس زمینه ال ای دی بوده و پوش نمایشگری شفاف دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوسلپتاپیفایلیپکلیون کامپیوتر
رایانه کمک
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز