با 10 میلیون مانیتور ایسوس بخریم یا ال جی؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مانیتور ایسوس و ال جی با قیمت حدودی 10 میلیون تومان محصولاتی برای کاربرد عمومی و مالتی و همچنین محصولاتی برای گیمینگ در نظر گرفته‌اند و در اغلب موارد سایز صفحه نمایش 24 اینچی با کیفیت صفحه نمایش فول اچ دی را ارائه می‌دهند. این مانیتورها در اکثر موارد از پایه دیواری پشتیبانی کرده و با امکان فیلتر نور آبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

کاماپرس در این گزارش 2 مانیتور ایسوس و 2 مانیتور ال جی که با قیمت حدودی 10 میلیون تومان می‌توان خریداری کرد را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

مانیتور ایسوس پرطرفدار مدل BE24EQSK

این مانیتور ایسوس با سایز صفحه نمایش 23.8 اینچی طراحی شده و نوع پنل IPS دارد. این محصول که از حداکثر نرخ نوسازی تصویر 75 هرتزی استفاده می‌کند، دارای کاربرد عمومی، مالتی مدیا و اداری بوده و رزولوشن آن 1080 در 1920 پیکسل است. این مانیتور ایسوس بدون پایه 3.7 کیلوگرم وزن داشته و قابلیت چرخش و تنظیم ارتفاع را دارد. همچنین این مانیتور دارای فیلتر نور آبی بوده و زمان پاسخ دهی آن 5 میلی ثانیه عنوان می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مانیتور ایسوس پرطرفدار مدل VY249HCE

این مانیتور با سایز صفحه نمایش 23.8 اینچی طراحی شده و رزولوشن آن 1920 در 1080 پیکسل است. این محصول ایسوس برای کاربرد گیمینگ ارائه شده و دارای حداکثر نرخ نوسازی تصویر 144 هرتزی خواهد بود. همچنین این مانیتور ایسوس نوع پنل IPS داشته و وزن آن بدون پایه 3.5 کیلوگرم در نظر گرفته می‌شود.

این مانیتور شدت روشنایی 250 نیتی را ارائه کرده و زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه‌ای دارد. همچنین فیلتر نور آبی در این محصول ارائه شده و امکان پشتیبانی از پایه دیواری و قابلیت چرخش و استفاده از خروجی هدفون را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مانیتور ال جی پرطرفدار مدل 27GQ5OF

این مانیتور ال جی با پنل VA و سایز صفحه نمایش 27 اینچی طراحی شده و کاربرد گیمینگ دارد. این محصول نرخ نوسازی تصویر 165 هرتزی را عرضه کرده و رزولوشن صفحه نمایش آن 1080 در 1920 پیکسل در نظر گرفته می‌شود. این محصول بدون پایه وزن 3.26 کیلوگرمی داشته و در آن فیلتر نور آبی به کار رفته است. همچنین این محصول با زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه طراحی شده و شدت روشنایی آن 250 نیت خواهد بود. این مانیتور با تعداد رنگ قابل نمایش 167 میلیونی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و از پایه دیواری نیز پشتیبانی می‌کند.

مانیتور ال جی پرطرفدار مدل 24GQ5OF-B

این مانیتور ال جی با سایز صفحه نمایش 23.8 اینچی طراحی شده و رزولوشن صفحه نمایش 1080 در 1920 پیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول که صفحه نمایش آن تخت است، نوع پنل VA داشته و برای کاربرد عمومی و مالتی مدیا مناسب است. همچنین این مانیتور ال جی حداکثر نرخ نوسازی تصویر 165 هرتزی را ارائه کرده و وزن آن بدون پایه 2.97 کیلوگرم در نظر گرفته می‌شود.

این محصول از پایه دیواری پشتیبانی کرده و در آن خروجی هدفون نیز وجود دارد. همچنین این مانیتور با زمان پاسخ دهی 5 میلی ثانیه عرضه شده و فیلتر نور آبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاال جیایسوستکنولایفکالاتیک
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز