هیوندای ورنا ؛ کم دردسر ترین محصول کمپانی کره ای + قیمت لوازم یدکی ورنا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هیوندای ورنا، نسل دوم هیوندای اکسنت محسوب می‌شود که توانست در بدو ورود خودروهای کره‌ای به کشور، محبوبیت زیادی را به دست بیاورد. قیمت لوازم یدکی ورنا به نسبت هم‌رده‌های خود کمی بالاتر است؛ اما استهلاک کم و بی‌دردسر بودن هیوندای ورنا باعث شده تا به امروز، خریداران زیادی به این خودرو رغبت نشان بدهند. به علاوه، در زمان عرضه خودروی ورنا به بازار، کیا ریو رقیب اصلی آن محسوب می‌شد. با این حال، ورنا توانست با کیفیت خوب و سواری بسیار عالی خود، به خوبی از پس حریفان بر بیاید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم یدکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از مالکان هیوندای ورنا به ندرت بابت تعمیر این خودرو هزینه می‌کنند. امروزه، با حضور انواع خودروهای چینی و کره‌ای در بازار و توقف تولید ورنا، حضور این خودرو در بازار کمرنگ می‌شود. به همین دلیل، بسیاری از مالکان ممکن است با مشکل تهیه لوازم یدکی این خودرو مواجه شوند. در ادامه، به بررسی اجمالی هیوندای ورنا و نحوه تهیه لوازم یدکی اورجینال همراه با قیمت لوازم یدکی ورنا پرداخته می‌شود.

بررسی هیوندای ورنا

ورنا در کنار خودرویی مانند هیوندای آوانته در فاصله سال‌های 83 تا 90 به تولید رسید و وظیفه مونتاژ و عرضه آن بر عهده کرمان موتور بود. هیوندای ورنا با دو گیربکس اتوماتیک و دنده‌ای به بازار عرضه شد و در آن زمان یکی از ارزان‌ترین خودروهای اتوماتیک در ایران محسوب می‌شد. این خودرو، رانندگی بسیار آرام و سبکی دارد و برای استفاده شهری و کسانی که کمتر دنبال هیجان هستند، بسیار مناسب است.

راز آسمان پایتخت

ورنا یک سدان کامپکت به شمار می‌رود؛ اما اتاق این خودرو فضایی کافی برای چهار سرنشین را ارائه می‌دهد. نسل سوم ورنا از موتوری با حجم 1500-1600 سی سی برخوردار بود. آپشن‌های این خودرو شامل: ایربگ سرنشینان جلویی، ترمز دیسکی، قفل مرکزی، سیستم صوتی با 4 بلندگو، فرمان هیدرولیک و… است. همچنین، ورنا با مصرف سوخت 6 لیتر در هر صد کیلومتر از کم‌مصرف‌ترین خودروهای دهه هشتاد خورشیدی به شمار می‌رود.

قیمت لوازم یدکی ورنا

هنگام خرید لوازم یدکی ورنا باید دقت داشت که لوازم یدکی موتور 1500 این خودرو با نسخه 1600 آن، به خصوص در بخش موتور و گیربکس، کاملاً متفاوت است. برند و کیفیت قطعات یدکی ورنا بر روی قیمت آن تاثیرگذار است؛ با این حال، قیمت لوازم یدکی ورنا 1600 در مقایسه با نسخه 1500 آن کمی بیشتر است.

همچنین باید توجه داشت که برند اورجینال لوازم یدکی ورنا، جنیون پارت و موبیس است. هر دو این برندها کره‌ای هستند و موبیس نیز زیر مجموعه جنیون پارت محسوب می‌شود.

از آنجا که ورنا یک خودرو کاملاً اقتصادی و کم‌هزینه است، اکیداً توصیه می‌شود که برای جلوگیری از بروز خسارات جبران‌ناپذیر از قطعات اصل برای این خودرو استفاده شود. ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی قطعات یدکی، ارسال در کوتاه‌ترین زمان ممکن و ارائه مشاوره توسط تیم متخصص از جمله مزایای خرید لوازم یدکی از فروشگاه اینترنتی یدک یار به شمار می‌رود. مجموعه یدک یار، معتبرترین برندهای قطعات لوازم یدکی خودرو از جمله جنیون پارت، ایساکو، والئو و… را با نازل‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

در جدول زیر، قیمت لوازم یدکی ورنا قابل مشاهده است؛

منبع: یدک یار، بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

انتهای پیام

مرتبط با : یدک یار
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز