با کمتر از 2 میلیارد تومان در نوشهر چه زمینی می‌ توان خرید ؟

نوشهر- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در شهر نوشهر می‌توانید با کمتر از 2 میلیارد تومان زمین خریداری کنید اما دقت کنید که قیمت زمین در نوشهر به عوامل مختلفی مانند موقعیت جغرافیایی، امکانات محلی و نوع زمین بستگی دارد. نوشهر، یکی از شهرستان‌های استان مازندران در شمال ایران است که از غرب به چالوس، از شرق به نور، از شمال به دریای خزر و از جنوب با رشته‌کوه‌های البرز همسایه است.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت‌های اینترنتی به بررسی قیمت زمین‌های مسکونی و کشاورزی در این شهر می‌پردازد.

خرید زمین در نوشهر تا سقف 2 میلیارد تومان

قیمت زمین در نوشهر در رنج یک تا 2 میلیارد تومان است. برای خرید زمین در نوشهر با این قیمت، باید به دنبال مناطق با امکانات کمتر و موقعیت جغرافیایی کمتر از مرکز شهر باشید. مثلاً، مناطق جنگلی و ساحلی در نوشهر باقیمت کمتر از 2 میلیارد تومان فروخته می‌شود. مثلا، زمینی 200 متری در منطقه‌ای آینده دار خوش‌قواره با سند تک‌برگ و مدارک کامل متری یک میلیون و 500 هزار تومان، یعنی 300 میلیون تومن قابل خریداری است.

همچنین یک زمین شهرکی سنددار به متراژ 180، با نقشه تفکیکی و سند تک‌برگ را می‌توان متری یک میلیون و 666 هزار تومن به مبلغ 300 میلیون خریداری کرد.

خرید زمین کشاورزی قابل ساخت در نوشهر

یک زمین باغ مرکبات ۲۱۶ متری با سند تک‌برگ که قابلیت ساخت ویلا نیز دارد، نزدیک به جاده اصلی در منطقه جنگلی نور بهدشت بافاصله ۱۰ کیلومتری تا ساحل را می‌توان متری یک میلیون 620 هزار تومان یعنی 350 میلیون تومان حتی با شرایط اقساط خریداری کرد. همچنین زمین داخل بافت 300 متری با فاصله کم تا جنگل و دریا باقیمت کل 500 میلیون تومن بالغ‌ بر هر متر یک میلیون و 666 هزار تومن قابل خریداری است. این زمین شرایط خرید قسطی هم دارد. سند زمین تک‌برگ و آماده است.

نوشهر- کاماپرس

خرید زمین خارج از بافت در نوشهر

184 متر زمین در تازه‌آباد نوشهر که در بافت شهری نیست، ولی دوروبرش خانه ساخته‌شده است و سند دارد، به قیمت متری یک میلیارد و 300 هزار تومان آگهی شده است. از سوی دیگر، زمینی 200 متری بر جاده اصلی در بافت شهرکی آماده ساخت با 9 متر بر، سنددار، حیاط سازی عالی و حرفه‌ای و ویو جنگل کوهپایه‌ای را می‌توان به مبلغ 878 میلیون تومان بالغ‌ بر متری 4 میلیون و 390 هزار تومن خریداری کرد.

همچنین شما می‌توانید 252 متر زمین داخل بافت مسکونی در ویسر نوشهر را متری 5 میلیون 198 هزار تومن در کل 1 میلیارد و 310 میلیون تومن خریداری کنید. مدارک و سند زمین کامل و آماده فروخته شدن است. یک زمین داخل بافت در منطقه نوشهر با پلاک جنگلی اما فقط به قیمت متری 8 میلیون و 500 هزار تومان با شرایط فروش فوق‌العاده قابل خریداری است. این زمین 200 متر است و یک میلیارد و 700 میلیون تومان ارزش دارد.

خرید زمین در کنار دریای نوشهر

شما با 750 میلیون تومان می‌توانید یک زمین 300 متری را بالغ بر متری 2 میلیون و 500 هزار تومان خریداری کنید. این زمین ۲۰ دقیقه تا دریا و دو دقیقه تا جنگل فاصله دارد و داخل شهرک و مناسب برای ساخت ویلا است.

زمینی 190 متری خوش‌قواره دیوارکشی شده که انشعابات کامل سر زمین (3 کنتور) دارد، با اسناد و مدارک کامل داخل بافت برای فروش آگهی شده است. این زمین دارای سند تک‌برگ شخصی و جواز ساخت تا 5 طبقه در لوکییشن عالی است. گفتنی است دسترسی راحت به دریا و فاصله 10 دقیقه‌ای به جنگل از دیگر ویژگی‌های این زمین است و می‌توان آن را با پرداخت 280 میلیون تومان خرید.

زمین 216 متری آماده ساخت در داخل شهرک در منطقه جنگلی متری 3 میلیون و 703 هزار تومان فروخته می‌شود. از دیگر مزایای این زمین می‌توان به انشعابات آب و برق و گاز  اشاره کرد و اینکه شرایط فروش اقساط دارد.

خرید زمین در نوشهر با ویوی ابدی

زمینی 180 متری قابلیت ساخت شهرکی با ویو ابدی جنگلی و سند تک‌برگ بهترین موقعیت خرید و سرمایه‌گذاری است که می‌توان با پرداخت 420 میلیون تومان بالغ بر هر متر 2 میلیون 333 هزار تومان صاحب آن شد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیش دنگکیلید
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز