با کاربردهای آهن ناودانی آشنا شوید + قیمت روز آهن آلات 27 فروردین 1402

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ناودانی‌ها یکی دیگر از محصولات پرکاربرد متعلق در دسته پروفیل‌ها هستند. ناودانی‌های فلزی به دلیل استحکام و دوام بالا در هر نوع ساختمانی، از منازل گرفته تا ساختمان‌های تجاری استفاده می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به جهت شکل ظاهری، ناودانی به دو دسته U شکل و C شکل طبقه بندی می‌شود. علاوه‌بر شکل، این پروفیل‌های فولادی را براساس وزن و طول نیز تقسیم بندی می‌کنند. ناودانی سنگین و ناودانی سبک، در اندازه‌های شش و 12 متری تولید می‌شود. ناودانی نرمال به محصولی گفته می‌شود که طول آن کمتر از شش و یا بین شش تا 12 متر باشد. در ادامه کاماپرس به شرحی کامل‌تر از این محصول می‌پردازد.

مزایای استفاده از ناودانی

ناودانی‌های فلزی دارای مزایایی هستند که آن‌ها را نسبت به اسکلت چوبی یا فولادی گالوانیزه ارجح می‌کند. سهولت نصب و طراحی سبک وزن، از جمله مزایای این محصول است. ساختار محکم آن‌ها باعث کاهش حرکت هوا و انتقال صدا می‌شود. حمل و نقل و استفاده از ناودانی آسان است. همین موضوع باعث کاربرد گسترده آن در ساختمان‌های فولادی شده است. در هنگام به کارگیری این پروفیل فولادی، اضافه و حذف نمودن سایر قطعات به آن به سادگی انجام می‌شود. سازگار بودن با محیط زیست و قابلیت بازیافت آن، از دیگر علل محبوبیت ناودانی است.

قیمت ناودانی

مانند سایر محصولات فولادی، عوامل متفاوتی در قیمت نهایی ناودانی تاثیر می‌گذارند. اندازه، وزن و ضخامت ناودانی سه فاکتور مهم در تغییر هزینه نهایی این محصول هستند. سایر اتفاقات در اقتصاد خرد، اقتصاد کلان و تصمیم گیری‌های سیاسی قطعا در نوسانات بازار آهن اثر مثبت یا منفی دارند. میزان کیفیت محصول ارائه شده توسط سازنده می‌تواند قیمت ناودانی را تغییر دهد. کارخانه‌های بسیاری به تولید این محصول می‌پردازند. البرز غرب، فولاد تهران، آریان فولاد، دهشیر و مگا استیل تعدادی از شرکت‌های تولیدکننده هستند. از آن‌جا که امکان نوسان در نرخ محصولات بازار آهن به طور روزانه وجود دارد می‌توان با مراجعه به وبسایت آهن ملل یا تماس با کارشناسان این مجموعه از آخرین تغییرات در نرخ این بازار مطلع شد.

راز آسمان پایتخت

جدول زیر شامل هزینه برخی از محصولات پرفروش بازار آهن ایران می‌شود:

منبع: https://ahanmelal.com/steel-t-bars-studs-angles/steel-stud-price

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز