با ویژگی های بهترین وبسایت های رزرو هتل آشنا شوید

تور لحظه آخری-کاماپرس

این روزها، رزرو آنلاین برای اقامت در هتل به یک امر عادی تبدیل شده است. به همین دلیل است که وبسایت‌های رزرو هتل بیش از همیشه مهم هستند. در این عرصه، رقبای زیادی فعالیت می‌کنند و زمان کمی برای به جا گذاشتن تأثیر ماندگار در مهمانان وجود دارد. وبسایت‌های رزرو هتل اغلب اولین نقطه تماس بین هتل و مهمانان احتمالی است. طراحی خوب وبسایت، شما را قادر می سازد تا نام تجاری خود را به عنوان یک مرجع در صنعت گردشگری تثبیت کنید؛ نرخ تبدیل و رزرو آنلاین هتل‌ها را به حداکثر برسانید و فیدبک خوبی برای تلاش‌های بازاریابی خود ارائه دهید. تمامی وبسایت‌های خوب رزرو هتل دارای عناصر مشترک خاصی هستند که به آن‌ها کمک می‌کند تا از بقیه متمایز شوند.

کاماپرس در ادامه قصد دارد تا به خصوصیات مثبت بهترین سایت ‌های رزرو هتل بپردازد.

 فرآیند رزرو آسان و ارائه بهترین نتایج جستجو

وبسایت شما فقط بر اساس ظاهر خوبش مورد قضاوت قرار نمی‌گیرد، بلکه بر اساس میزان عملکرد آن ارزیابی خواهد شد. فرآیند رزرو ساده باید بخش مهمی از اهداف وبسایت‌های رزرو هتل باشد. شما باید بتوانید یافتن اتاق‌های موجود و رزرو را برای کاربران تا حد امکان آسان کنید. صفحه نتایج جستجو جایی است که مهمانان احتمالی تصمیم می‌گیرند که آیا اتاقی را رزرو کنند یا منصرف شوند. آنچه اهمیت دارد این است که حتماً اطلاعات را به صورت کاملا شفاف و صادقانه ارائه دهید.

عکس‌ها، فیلم‌ها و نقشه‌های با کیفیت

در سفر مهمانان، وبسایت رزرو هتل معمولاً اولین نقطه تماس با برند شما است. باید تصویر ثابتی ارائه دهد که معرف اقامتگاه‌ها باشد. مطمئن شوید که عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیتی دارید که تجربه مهمانان در ملک شما را به‌طور دقیق منعکس می‌کند. جالب است بدانید طی دو سال گذشته، هزینه محتوای بصری بین 21 تا 30 درصد افزایش یافته است. علاوه‌بر عکس و فیلم، افزودن یک نقشه تعاملی به سایت می‌تواند راهی عالی برای نشان دادن موقعیت مکانی باشد.

رزرو هتل-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

طراحی کاربر پسند

داشتن یک جریان خوب بین صفحات شما برای ارائه یک تجربه کاربری موثر بسیار مهم است. در حالی که ممکن است بخواهید تا حد امکان اطلاعات بیشتری اضافه کنید، اما نمی‌خواهید بازدیدکنندگان خود را تحت فشار بصری قرار دهید. طرح بندی باید آسان باشد تا بازدیدکنندگان بتوانند به سرعت اطلاعات مفید را پیدا کنند. از سرفصل‌ها، بخش‌های تاکید شده و فضای خالی برای جداسازی محتوای خود و آسان کردن خواندن آن استفاده کنید.

اطلاعات آسان برای یافتن

کاربران باید بتوانند بدون هیچ زحمتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. این بدان معناست که شما در وبسایت رزرو هتل خود باید در هر صفحه یک نوار جستجو قرار دهید. اطلاعات تماس را به طور کامل شرح دهید. یک بخش پرسش و پاسخ داشته باشید. از زبانی شیوا و مختصر استفاده کنید.

جزئیات رزرو

هدف وبسایت‌های رزرو هتل تبدیل کاربران بالفعل به مشتریان بالقوه است. برای انجام این کار، باید تمام اطلاعاتی را که برای رزرو نیاز دارند در اختیار مهمانان بالقوه قرار دهید. تفاوت بین انواع اتاق‌ها را توضیح دهید، مطمئن شوید که سیاست‌های لغو واضح است و راهی آسان برای رزرو مهمانان فراهم می‌کند. وجود یک مرکز برای همه این اطلاعات باعث می‌شود تا مهمانان با رضایت کافی در وبسایت شما وقت خود را سپری کنند.

رزرو هتل-کاماپرس

قیمت واحدهای اقامتی

هنگامی که قیمت واحدهای اقامتی را در وبسایت رزرو هتل خود فهرست می‌کنید، مطمئن شوید که شامل کلیه مالیات‌ها و هزینه‌ها می شود. در مورد آنچه در قیمت گنجانده شده است، شفاف باشید. ارائه تخفیفات و تبلیغات به حفظ مشتریان وفادار کمک می‌کند.

دسترسی به موبایل

در حال حاضر نزدیک به 80  درصد از رزرو هتل‌های لحظه آخری از طریق گوشی‌های هوشمند انجام می‌شود. کاربر پسند بودن کافی نیست شما باید سازگار با موبایل باشید. وبسایت رزرو هتل باید واکنش گرا باشد و به طور خودکار با اندازه‌های مختلف صفحه تنظیم شود. بنابراین مهمانان شما می‌توانند به راحتی به اطلاعات خود در هر پلتفرمی دسترسی مطلوبی داشته باشند

رزرو هتل با سامانه مستربلیط

مستربلیط راه حل مناسبی برای رزرو سریع و آسان هتل در سراسر ایران است. این مجموعه با ارائه یک پورتال هوشمند تنها با چند کلیک رزرو بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و رزرو هتل را امکان پذیر کرده است. فیلترهای موجود در وبسایت براساس ستاره هتل، قیمت، امکانات، نوع خدمات وعده غذایی، محل اقامت و برچسب‌ها به رزرو سریع مخاطبان کمک می‌کند. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به صفحات اینستاگرام، توییتر و کانال تلگرام مستربلیط مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : مستر بلیط
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز