با بوکینگ ویلا، سفری مهیج را تجربه کنید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

جزیره زیبای کیش با وسعتی در حدود 90 کیلومتر یکی از جذابترین و زیباترین جزیره های واقع در خلیج فارس است که در قدیم، آن را با نام «قیس» می شناختند. اگر در کتب تاریخی جستجویی کنید معلوم می شود که جزیره کیش از سلسله هخامنشیان جزو خاک ایران و تحت تسلط آن بوده است.

به گزارش کاماپرس، هیئتی متشکل از کارشناسان ایرانی و آمریکایی در سال 1349 خورشیدی از این جزیره بازدید کردند و پس از آن جزیره کیش به عنوان یک مرکز گردشگری بین المللی برگزیده شد.

جزیره زیبای کیش یکی از جذاب‌ترین مقصدهای گردشگری به‌حساب می‌آید. امکانات لوکس و جذاب این جزیره و همچنین رسیدگی به مناطق گردشگری کیش باعث شده تا کیش در هر فصلی مسافران خودش را داشته باشد.
رستوران‌های شیک، مراکز خرید، تفریحات دریایی، اجاره خودروهای خارجی در منطقه آزاد و سواحل نیلگون خلیج‌فارس از جذابیت‌های جزیره زیبای کیش هستند..
روستاهای حریره و کاریز دو روستای گردشگری جذاب این جزیره هستند که بسیار موردتوجه گردشگران قرار می‌گیرند. از دیگر جاذبه‌های تاریخی کیش می‌توان به درختان لور اشاره کرد که کهن‌سال‌ترین آن‌ها نزدیک به ۶۰۰ سال سن دارد.
اگر قصد سفر به کیش را دارید می‌توانید از طریق پلتفرم بوکینگ ویلا به‌راحتی نسبت به اجاره سوئیت در کیش اقدام نمایید. بوکینگ ویلا سامانه آنلاین اجاره ویلا و سوئیت در سراسر ایران است. این سامانه با جمع‌آوری شیک‌ترین و تمیزترین واحدها در کیش به شما کمک می‌کند به‌راحتی سوئیت موردنظر خود را به‌صورت آنلاین انتخاب نمایید و با خیالی آسوده به کیش سفر کنید.

سوئیت‌های جزیره کیش که توسط بوکینگ ویلا اجاره داده می‌شوند از بهترین امکانات برخوردار هستند. امکان اجاره خودرو از میزبان، ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی، پک بهداشتی هتلی و… امکاناتی هستند که سوئیت‌های بوکینگ ویلا در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

شمال همیشه سبز کشور 
ایسنا در گزارشی نوشت: شمال ایران همیشه و از قدیم تابه‌حال محبوب‌ترین مقصد مسافران و گردشگران بوده است. زیبایی این خطه به لحاظ سرسبزی و وجود جنگل‌های زیبا و تنوع پوشش گیاهی و ترکیب آن در کنار سواحل خزر و دیگر جذابیت‌های گردشگری در کنار هم باعث شده تا شمال کشور همیشه میزبان مسافران از راه‌های دور و نزدیک باشد.

تنوع ویلاهای شمال کشور در سایت بوکینگ ویلا بسیار زیاد است و متناسب با هر سلیقه و بودجه‌ای، اقامتگاه‌های زیادی در نظر گرفته‌شده، علاوه بر آن نظافت این ویلاها به‌درستی رعایت شده است. لازم به ذکر است بوکینگ ویلا با حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم با مالک هر ویلا، تضمین بهترین قیمت را به مسافران خود می‌دهد.
ویلاهای بوکینگ ویلا از تنوعی زیاد برخوردارند و همین موضوع باعث شده هر خانواده با هر سطح بودجه‌ای اقامتگاه موردنظر خود را پیدا کند. ویلاهای لوکس و استخردار معمولاً طرفداران بیشتری دارند و شما به‌راحتی می‌توانید ویلای استخردار موردنظر خود را رزرو کنید.
ویلاهای جنگلی هم انتخاب فوق‌العاده‌ای هستند. ویلاهایی در دل جنگل یا ویلاهایی که اطراف آن‌ها چشم‌انداز جنگل قرار دارد جز ویلاهای جنگلی محسوب می‌شوند. برخی از این ویلاها به شکل کلبه هستند که تجربه یک حس نوستالژی و منحصربه‌فرد را برایتان رقم خواهد زد.
اجاره این ویلاها خیلی ساده است و نیازی نیست نگران امنیت و یا یکسری ویژگی‌های مهم باشید چراکه بوکینگ ویلا شیک‌ترین و خاص‌ترین ویلاهای جنگلی و ساحلی را در سایت خود ثبت نموده و آماده خدمات‌رسانی به مسافران خوش‌ذوق و اهل سفر است.

متل قو، همیشه شلوغ و پرطرفدار

یکی از محبوب‌ترین شهرهای شمالی شهر متل قو یا همان سلمان شهر هست. متل قو در ایام تعطیلات یکی از شلوغ‌ترین شهرها می‌شود و میزبان مسافران زیادی است. سواحل زیبا و مجاورت این شهر در کنار دریا و فاصله کوتاه تا دامنه کوه علت محبوبیت این شهر کوچک است.
اگر برای تعطیلات قصد سفر به متل قو رادارید و نگران پیدا کردن ویلای مناسب باقیمت خوب هستید و تمیزی و نظافت هم برایتان اهمیت بالایی دارد با خیال راحت به سایت بوکینگ ویلا مراجعه کنید و با جستجوی واژه متل قو ویلای موردنظر خود را انتخاب کنید و سریع و راحت رزرو انجام دهید. بوکینگ ویلا این امکان را به شما می‌دهد که در هرزمان حتی ایام تعطیل، به‌راحتی ویلا رزرو کنید و از پشتیبانی صفر تا صد اقامت بهره‌مند شوید. اقامتگاه‌های بوکینگ ویلا پس از خروج هر مسافر کاملاً نظافت شده و برای ورود مسافر بعدی آماده می‌شود. پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته بوکینگ ویلا در تمامی مراحل رزرو تا شروع اقامت همراه و پشتیبان مسافران است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بوکینگ ویلا
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز