بانک اقتصاد نوین را در 11 نکته بشناسید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

«بانک اقتصاد نوین» در سال 1380 با سرمایه اولیه 250 میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید. این بانک در حال حاضر تمامی خدمات قانونی بانکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

کاماپرس در ادامه نکاتی از این مجموعه را برای علاقمندان و فعالان حوزه بانکداری منتشر می‌کند؛

1. اکنون مدیریت بانک اقتصاد نوین بر عهده علیرضا بلگوری است. براساس آمار منتشر شده، این بانک تا بهمن ماه سال گذشته 3 میلیون و 424 هزار و 748 کارت برای مشتریان خود صادر کرد.

2. طبق آمار بانک مرکزی تعداد خودپردازهای این مجموعه تا سال قبل 2 هزار و 272 دستگاه بود. همچنین هزار و 127 پایانه شعبه برای بانک اقتصاد نوین در سال 1399 به ثبت رسیده است.

3. این بانک هم اکنون انواع خدمات سرمایه گذاری، تسهیلات و اعتبارات، طرح و جشنواره‌ها، بانکداری شرکتی، بانکداری بین الملل و خدمات ارزی و سایر خدمات را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

4. خدمات بانکداری الکترونیکی این مجموعه شامل بانکداری اینترنتی، سامانه‌های موبایلی، کارت‌های بانک، دستگاه پایانه‌های فروش و دستگاه‌های خوددریافت- خودپرداز و … است.

5. شرکت‌های تامین سرمایه نوین، خدمات ارزی و صرافی اقتصاد نوین، پرداخت نوین آرین، ارتباطات آوای سلام مهر نوین، بانک تعاون اسلامی برای سرمایه‌گذاری و … از زیر مجموعه‌های بانک اقتصاد نوین هستند.

6. سهام این بانک با نماد «ونوین» در بازار اول، تابلوی فرعی، بورس عرضه می‌شود. سرمایه ثبت شده فعلی بانک اقتصاد نوین 30 هزار و 425 میلیارد و 734 میلیون ریال اعلام شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده این بانک، میزان سود- زیان- هر سهم آن تا آذرماه سال قبل، 538 ریال بود.

7. سهامداران این مجموعه شرکت‌های به پخش- سهامی عام-، سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر تهران- سهامی خاص-، سرمایه گذاری ساختمان ایران و … هستند.

8. بانک اقتصاد نوین در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود تاکنون به مدرسه سازی، فعالیت‌های محیط زیستی، حمایت از گروه‌های خاص و بیماران و … پرداخته است. در راستای طرح‌های مدرسه سازی سال گذشته از این بانک در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز با اهدای لوح و تندیس ویژه تقدیر شد.

9. این مجموعه تاکنون گواهی استاندارد بین المللی تضمین امنیت بانکداری الکترونیکی و اینترنتی یازدهمین همایش زنجیره موفقیت سازمانی، لوح تقدیر جشنواره دکتر نوربخش در دومین همایش بانکداری الکترونیک، تندیس و لوح تقدیر ششمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه و … را به دست آورده است.

10. شرکت‌های لیزینگ اقتصاد نوین و همچنین تامین سرمایه آن در بیست و سومین رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران به ترتیب موفق به کسب رتبه نخست در شاخص «بازده فروش» و شاخص «بهره وری کل عوامل» در گروه واسطه گری‌های مالی شدند.

11. این بانک در اجرای پروژه «خط لوله انتقال نفت خام گوره به جاسک» مشارکت داشت؛ پروژه مذکور با تولید 366 هزار تن لوله در آستانه بهره برداری قرار دارد.

12. کمک بانک اقتصاد نوین به تیم‌های نوآور فین تک در رویداد «نوین کمپ یک» از دیگر اقدامات این مجموعه در سال گذشته بود.

مرتبط با : بانک اقتصاد نوین
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز