بازدید از شگفت انگیزترین جاذبه های جهان در تور چین پاییز

تور-چین-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کشور چین با داشتن 65.7 میلیون بازدید کننده در سال به چهارمین کشور پربازدید جهان در سال 2023 و پرگردشگرترین کشور آسیایی تبدیل شده است. افراد از سراسر جهان با هدف کاوش در تاریخ و فرهنگ چین، تماشای مناظر خیره‌کننده، جست و جو در طبیعت بی‌نظیر آن و تجربه استثنایی‌ترین غذاها به این کشور سفر می‌کنند. ‎‌

به گزارش کاماپرس، چین به عنوان خانه یک پنجم جمعیت جهان، کوله باری غنی از فرهنگ و تاریخ را به دوش می‌کشد و گردشگران در سفر با تور چین پاییز ، تجربیاتی غنی و هیجان‌انگیز را در یاد و خاطر خود ماندگار می‌سازند.

در این گزارش، شگفت انگیزترین جاذبه‌ها، تفریحات متنوع آبی و خوش طعم‌ترین غذاهای چینی معرفی شده است.

زیبایی بی نظیر رودخانه لی در گویلین

رودخانه لی در گویلین مانند یک تابلوی نقاشی افسانه‌ای به نظر می‌رسد که با تپه‌های سرسبز و غارهای پر رمز و راز محصور شده است. زیبایی بی‌نظیر این منطقه الهام بخش بسیاری از شاعران و نقاشان مرکب است. این رودخانه از سوی مجله «نشنال جئوگرافیک» آمریکا به عنوان یکی از 10 عجایب آبی برتر جهان و به عنوان بهترین رودخانه تماشایی برای مسافران در جهان به ثبت رسیده است.

در تور چین پاییز 1402به منظور گشت و گذار در رودخانه لی می‌توانید کشتی‌های تفریحی کروز یا کلک‌های سنتی ساخته شده از بامبو را انتخاب و به عمق طبیعت زیبای این رودخانه سفر کنید. پس از اتمام گردش می‌توانید در بهترین رستوران‌های چینی این منطقه غذایی خوش طعم را نوش جان کنید و طعم و رنگی دیگر به سفر خود ببخشید.

راز آسمان پایتخت

تور چین-کاماپرس

شهر باستانی لیجیانگ با طبیعتی شگفت انگیز

لیجیانگ به عنوان یک شهر باستانی، الهام بخش معماری سنتی و فرهنگ اصیل چینی بوده و  همراه با کوه‌های برفی، دریاچه‌های یخبندان و دره‌های باشکوه به مقصدی خیره کننده و تماشایی در چین تبدیل شده است. قدم زدن روی خیابان‌های سنگفرش شده، شما را به سمت پل‌های سنگی و کانال‌های آبی هدایت می‌‌کند. پس از تماشای ماهی‌های بزرگ و رنگارنگ در کانال‌های آبی، غرق طبیعت بکر و استثنایی این منطقه خواهید شد. با آنکه خیابان‌های باستانی این شهر با مغازه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌های خانوادگی و کافه‌ها پر شده‌، اما این شهر بافت قدیمی و سنتی خود را حفظ کرده است.

تور چین-کاماپرس

سفری به ابرها در پارک ملی تیان من

به گفته گردشگرانی که در تور چین از پارک ملی تیان‌من دیدن کرده‌اند، در تور چین پاییز 1402 می­توانید از یکی از زیباترین کوهستان‌های جهان همراه با صخره‌های تراش خورده خمیده و مارپیچی دیدن ‌کنید.

پارک ملی تیان‌من، یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی در جهان است که با داشتن صخره‌های خیره کننده و مارپیچی، هر گردشگری را به سوی خود جذب می‌کند. در کنار این مناظر شگفت‌انگیز، مرتفع‌ترین و بلندترین پل شیشه‌ای جهان نصب شده است.

اگر دوست دارید به سفر خود کمی هیجان ببخشید، می‌توانید از مسیر پل شیشه‌ای به دروازه بهشت برسید، اما اگر علاقه‌ای به این کار ندارید، می‌توانید با سوار شدن بر طولانی‌ترین تله کابین جهان، به ارتفاعات دروازه بهشت بروید.

تور چین-کاماپرس

تجربه بهترین تفریحات آبی در تور چین

گردشگران در سفر به چین به یکی از پهناورترین کشورهایی می‌روند که از سمت شرق به دریای چین متصل است و آنان می‌توانند انواع تفریحات و ورزش‌های آبی را در آنجا تجربه کنند. تجربه سواری با قایق تندرو، کایاک سواری، بازدید از چشمه‌های آب گرم پکن و قایق سواری در رودخانه‌های این کشور و تجربیات بی‌نظیر در شهرهای ساحلی آن از جمله مواردی است که سفر شما را در تور چین پاییز 1402 مهیج می‌کند.

تور کاخ تابستانی خصوصی و چشمه­‌های آب گرم پکن

گردشگران در سفر به چین، از مناظر زیبای قصر تابستانی، آلاچیق‌های سنتی، معابد‌، عمارات، پل‌ها و دریاچه‌های عظیم این کشور دیدن خواهند کرد. بعد از ظهر و صرف یک ناهار لذیذ به همراه حمام آب گرم در استراحتگاه معروف جیوهوا مقصد بعدی گردشگران خواهد بود. اگر در فصول زمستان، پاییز و بهار به پکن سفر می‌کنید، این تجربه فوق‌العاده را از دست ندهید.

تفریحات آبی در سواحل بی نظیر چین

اگر قصد دارید در سفر خود از هیاهو و فضای شلوغ شهری فاصله بگیرید، استان هاینان چین بهترین مقصد برای شما خواهد بود. استان هاینان، جزیره‌ای کم‌تر شناخته‌شده در این کشور بوده که مملو از مناظر بکر استوایی با ساحل‌های سفید، جنگل‌های بارانی استوایی و آب‌های شفاف و نیلگون است. در تور چین پاییز 1402 طی یک سفر ماجراجویانه به سواحل آرام این منطقه می‌توانید تفریحات آبی متنوع غواصی، اسنورکلینگ، کایت سواری، موج سواری و نظایر آن را تجربه کنید. توجه داشته باشید که بهترین زمان برای موج سواری و سفر به این منطقه، ماه‌های پاییز است.

تور-چین-کاماپرس

لذیذترین غذاها در تور چین

مرغ کونگ پائو: مرغ kung Pao یک غذای محبوب سرخ کردنی چینی است که از مرغ خرد شده و بادام زمینی تشکیل شده و با سس‌های متنوع تند، شیرین، شور و ملایم، طعم‌دار می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم این غذای لذیذ را در تور چین امتحان کنید، زیرا در پخت آن از مواد اولیه تازه استفاده می‌شود و طعم مواد آن به صورت جداگانه احساس می‌شود که تجربه‌ای خاص و بی‌نظیر را برای شما به همراه می‌آورد.

دامیپیلنگ: از دیگر غذاهای محبوب چینی که پخت آن به 1800 سال قبل بازمی‌گردد، دامپیلینگ است. این خوراکی خوشمزه طرز پختی مشابه با پیراشکی دارد. در ابتدا گوشت گاو، مرغ یا میگو و سبزیجات با یکدیگر سرخ و سپس در خمیرهای نازک و مخصوص پیچیده و آماده پخت می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم در سفر پاییزی خود به چین حتما این غذای استثنایی را تجربه کنید.

تور چین-کاماپرس

دیدار از جاذبه‌های شگفت انگیز چین با «قصر شیرین»

آژانس مسافرتی قصر شیرین با 27 سال تجربه، یکی از معتبرترین مجموعه‌ها در زمینه برگزاری تورهای متنوع داخلی، آسیایی و اروپایی است. علاقه‌مندان رزرو تور چین پاییز 1402 می‌توانند همراه با مجموعه قصر شیرین، سفری جذاب و شگفت‌انگیز را در فصل رنگ‌های سرخ و طلایی کشور چین در یاد و خاطر خود ماندگار کنند.

به این منظور، گردشگران می‌توانند با مراجعه به وبسایت این این مجموعه به آدرس www.ghasreshirin.com نسبت به خدمات و ویژگی‌های تورهای مختلف و قیمت‌های متنوع آن آگاهی‌های لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصر شیرین
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز