بازار بورس روز 14 شهریور 1401/ نزول جزئی شاخص کل در روز جاری

ژیوار

بازار سرمایه هنوز هم در وضعیت ثبات نسبی به سر می‌برد. امروز شاخص کل بورس نسبت به روز گذشته 126 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 426 هزار و 781 واحدی رسید. شاخص هم وزن بورس نیز در مقایسه با دیروز هزار و 449 واحد کم شد و در محدوده 410 هزار و 375 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات کل بازار سهام در محدوده 144 هزار و 816 میلیارد تومانی قرار گرفت. نمادهای «شپدیس»، «کگل» و «فارس» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس روز جاری به جا گذاشتند. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 97 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهم «پترول»، شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، مربوط می‌شد. بعد از آن سهام «شستا» و «شپنا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

اداره پیشگیری از ناهنجارهای و ارتقای سلامت بازار سرمایه اعلام کرده که اخیرا رونق معاملات بازار سرمایه بیشتر شده و این موضوع باعث رخ دادن کلاهبرداری‌های زیادی شده است. سو استفاده گران از کدهای بورسی بهره می‌گیرند و به نام اشخاص دیگر اقدام به خرید و فروش سهم‌های مختلف می‌کنند که این اقدام مشکلات زیادی را به دنبال دارد و برای صاحبان کد دردسرساز می‌شود.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم حتاید بیشتر بدانید

شرکت تایدواتر خاورمیانه با نماد حتاید در بازار اول، تابلوی اصلی، بورس حضور دارد. امروز ارزش بازاری سهم حتاید در محدوده 3 هزار و 857 میلیارد و 700 میلیون تومان قرار دارد. شرکت‌های فرازانرژی دنا، سهامی خاص، و سرمایه گذاری افتخار سهام، سهامی خاص، عمده سهم شرکت تایدواتر خاورمیانه را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز