بورس روز 12 شهریور 1401/ نزول بیشتر شاخص کل رقم خورد

ریزش شاخص کل بورس همچنان ادامه دارد. شاخص کل امروز هم نسبت به سه روز گذشته 12 هزار و 460 واحد کم شد و به مرز 1 میلیون و 426 هزار و 935 واحدی رسید. شاخص هم وزن بورس نیز در مقایسه با چهارشنبه قبل 3 هزار و 926 واحد کم شد و در محدوده 407 هزار و 973 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به 20 هزار و 6 میلیارد تومان رسید. امروز نمادهای «فملی»، «شبندر» و «حکشتی» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری منفی شد و 430 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. امروز سهام «حکشتی»، شرکت کشتیرانی ایران، بیشترین میزان خروج پول را به ثبت رساند. بعد از آن نمادهای «خساپا» و «وبملت» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اخیرا دیپلمات‌های کشور نظرات مختلفی درباره برجام دارند. اکثرا نسبت به این موضوع اتفاق نظر داشته احتمال احیای برجام اندک است و به نظر چشم انداز بورس مبهم باقی خواهد ماند. بیشتر کارشناسان بر این باور هستند که وضعیت این روزهای بورس ناشی از فرسایشی شدن مذاکرات برجام است. اکنون وضعیت بازار بورس کاملا هیجانی است و تحلیل‌ها خیلی جوابگو نیستند.

اطلاعات عمومی:

نماد حسیر را بشناسید

شرکت ریل سیر کوثر با نماد «حسیر» در بازار اول فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به بیشتر از هزار و 114 میلیارد و 200 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های توسعه طلوع تجارت خلیج فارس، سهامی خاص، شخص حقیقی و راهبر سیر سمنگان، سهامی خاص، صندوق سرمایه اختصاصی بازارگردانی یکم هامرز و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی تثبیت پاداش بیشترین سهم حسیر را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز