بورس روز 9 شهریور 1401/ شاخص کل باز هم نزولی شد

امروز شاخص کل بورس نسبت به روز گذشته هزار و 840 واحد کم شد و به مرز 1 میلیون و 439 هزار و 377 واحدی رسید. اما شاخص هم وزن در مقایسه با دیروز هزار و 120 واحد زیاد شد و در محدوده 411 هزار و 897 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به 20 هزار و 500 میلیارد تومان رسید. امروز نمادهای «فملی»، «فولاد» و «کگل» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار برای چهارمین روز متوالی منفی شد و 220 میلیارد تومان پول از این بخش بیرون رفت. بیشترین خروج پول حقیقی روز جاری بورس به سهم «بپاس»، شرکت بیمه پاسارگاد، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «شپنا» و «خساپا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

روز گذشته کاهش شدید ارزش معاملات و سقوط دوباره آن به پایین کانال 3 هزار میلیارد تومانی بار دیگر روز کم رمقی را برای بورس رقم زد. امروز هم بورس همان روند روز گذشته را دنبال کرد و بعد از سه و نیم ساعت داد و ستد سهام، ارزش معاملات آن به کانال 3 هزار میلیارد تومانی نرسید. روزهای متعادل و منفی سهام بزرگ باعث خروج بیشتر پول از بازار شده است.

اطلاعات عمومی:

سهم ولکار را بیشتر بشناسید

شرکت لیزینگ کارآفرین با نماد ولکار در بازار دوم بورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به هزار و 51 میلیارد و 500 میلیون تومان می‌رسد. بانک کارآفرین، سهامی عام، شرکت‌های سرمایه گذاری بانک کارآفرین، سهامی خاص، موسسه تامین آتیه امید کارآفرین، صندوق سرمایه گذاری مشترک کارگزاری کارآفرین و سرمایه گذاری آرمان کارآفرین، سرمایه گذاری اندوخته پایدار سپهر بیشترین سهم ولکار را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز