بازار بورس روز 7 شهریور 1401/ رشد کم جان شاخص کل

تور لحظه آخری-کاماپرس

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز قبل هزار و 49 واحد رشد کرد و به مرز 1 میلیون و 445 هزار و 137 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز 2 هزار و 75 واحد بالا رفت و در محدوده 410 هزار و 633 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معاملات کل بازار سهام در روز جاری 144 هزار و 840 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «وبانک»، «حکشتی» و «پارسان» بیشترین اثر را روی رشد شاخص کل بورس داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری منفی شد و 11 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهام «شستا»، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «خاور» و «بساما» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

این روزها سهامداران بورس منتظر اعلام نتیجه مذاکرات برجام هستند و معتقدند اگر این اتفاق به سرانجام برسد، بازار ثبات نسبی پیدا خواهد کرد. بنابراین می‌توان گفت نوسان بازار بورس هم مانند دیگر بازارهای مالی به اخبار مذاکرات برجام وابسته شده و به سرعت نسبت به این موضوع و اخبار پیرامون آن واکنش نشان می‌دهد. در صورتی که نتیجه مذاکرات مثبت باشد، ابتدا بورس سرخ پوش خواهد شد و سپس یک روند متعادلی را دنبال خواهد کرد.

اطلاعات عمومی:

آشنایی جزئی با سهام حآفرین

شرکت ریل پرداز نوآفرین با نماد حآفرین در بازار دوم فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به بیش از 2 هزار و 700 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی تاک دانا، تدبیر روشن تجارت منطقه آزاد انزلی، سهامی خاص، و ریل پرواز تندر خاورمیانه منطقه آزاد انزلی، سهامی خاص، بیشترین سهم حآفرین را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز