بورس روز 13 شهریور 1401/ بازار سرمایه به تعادل نسبی رسید

امروز بازار سهام در تعادل نسبی به سر برد. شاخص کل بورس نسبت به روز گذشته 7 واحد زیاد شد و به مرز 1 میلیون و 426 هزار و 948 واحد رسید. شاخص کل هم وزن در روز جاری بالغ بر هزار واحد افزایش پیدا کرد. شاخص کل فرابورس در مقایسه با روز گذشته 17 واحد بیشتر شد و به مرز 19 هزار و 177 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 18 هزار و 425 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «خودرو»، «تاپیکو» و «پارسان» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس داشتند. امروز هم ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 182 میلیارد تومان پول از بورس بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول به سهام «پترول»، شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «شپنا» و «شستا» بیشترین میزان خروج پول را به ثبت رساندند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

طی چند هفته اخیر بازار بورس با خبرهای برجامی همگام شد و هر زمان که خبر مثبتی بود، معاملات رشد کردند. در مقابل هر وقتی که اخبار منفی درباره برجام پررنگ شده، بازار به رنگ قرمز درآمد.

آریاک سفر

در حال حاضر فعالان با تعیین تکلیف برجام وضعیت خرید و فروش‌های خود را مشخص خواهند کرد. زیرا سهم‌های دلاری و وضعیت آن‌ها مشخص خواهد شد.

اطلاعات عمومی:

درباره سهام حگهر چه می‌دانید؟

شرکت حمل و نقل گهر ترابر سیرجان با نماد «حگهر» در بورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 3 هزار و 552 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری و توسعه گل گهر، سهامی خاص، معدنی و صنعتی گل گهر، سهامی عام، و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی امید ایرانیان بیشترین سهم مجموعه حمل و نقل گهر ترابر سیرجان را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز