بازار بورس امروز 23 خردادماه 1401/ اثر غالب میدکو روی شاخص کل

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بازار بورس امروز هم جهش قابل توجهی پیدا کرد و به مرز جدیدی رسید. امروز شاخص کل بورس نسبت به روز گذشته 37 هزار واحد افزایش پیدا کرد و در محدوده یک میلیون و 569 هزار واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «میدکو»، «فملی» و «پارس» بیشترین اثر را روی شاخص کل بورس داشتند. در روز جاری، ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس به 5 هزار و 275 میلیارد تومان رسید. سرانجام امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد و 322 میلیارد تومان پول حقیقی به بازار بورس آمد. بیشترین ورود پول حقیقی مربوط به سهام «فولاد»، شرکت فولاد مبارکه، بود. بعد از آن نمادهای «پارس» و «نوری» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

رشد شاخص کل با افزایش نرخ دلار

افزایش یکباره و قابل توجه نرخ دلار روی شاخص کل بورس موثر بود و آن را به جلو کشاند. این رشد قیمتی دلار باعث شده تا اغلب معامله‌گران در صف خرید قرار بگیرند و به این ترتیب جهش شاخص کل در روز جاری اتفاق افتاد. به نظر کارشناسان بازار سرمایه و از دیدگاه تخصصی، شاخص در موج چهارم خود قرار گرفته و در حال آماده سازی برای شروع موج پنجم است. اگر شاخص کل بتواند از محدوده یک میلیون و 620 هزار واحدی عبور کند، با ضریب بیشتری به سمت سقف کانال حرکت خواهد داشت.

اطلاعات عمومی:

آشنایی با سهام باما

باما نماد معاملاتی شرکت کاما است که در بازار اول، تابلوی اصلی، بورس عرضه می‌شود. این سهام هم اکنون 6 هزار و 200 میلیارد تومان ارزش بازاری دارد. سهامداران عمده نماد باما هم شرکت‌های گروه صنعتی و معدنی امیر، سهامی عام، خدمات بازرگانی پیمان امیر، سوژمیران، سهامی خاص، و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
آریاپی
آهن رویال
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز