این چانگان شاسی بلند جدید فردا رونمایی می‌شود + جزییات

چانگان UNI-Z
ژیوار

چانگان UNI-Z با قیمت پایه یک میلیارد تومان فردا جمعه 19 مرداد رونمایی می‌شود. البته تفاوت خاصی بین نسخه بنزینی و هیبریدی آن وجود ندارد.

به گزارش کاماپرس، تاریخ 28 مارس مدل هیبریدی پلاگین چانگان UNI-Z معرفی شد و همزمان تصاویر رسمی از نسخه بنزینی ۱.۵T چانگان UNI-Z منتشر شد؛ حالا قرار است این مدل در تاریخ ۱۹ مرداد رونمایی شود.

تفاوت بین نسخه بنزینی و هیبریدی چانگان

قابل ذکر است که نسخه هیبریدی پلاگین دارای بازه قیمتی 117 هزار و 900 تا 131 هزار و 900 یوان است. همچنین نسخه بنزینی چانگان از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسخه هیبریدی پلاگین ندارد. تفاوت اصلی بین این دو مدل در استفاده از دو جفت خروجی اگزوز در نسخه بنزینی است. نمای جلویی شامل جلوپنجره ذوزنقه‌ای معکوس و لوگوی چانگان V است. حتی در بدنه از دستگیره‌های درب سنتی استفاده شده و سقف به دلیل تیرک C مشکی، اثر شناور خواهد داشت.

چانگان UNI-Z یک شاسی بلند کامپکت

در این مدل چانگان بر روی رینگ‌های آلومینیومی چند پره 19 اینچی سوار می‌شود. همچنین، یک سانروف پانورامیک قابل باز شدن و درب عقب برقی در این خودرو وجود دارد. علاوه بر این، ابعاد این خودرو با اندازه‌های ۴۷۳۰/۱۸۹۰/۱۶۸۰ میلی‌متر و فاصله بین محورهای 2 هزار و 795 میلی‌متر، به عنوان یک SUV کامپکت شناخته می‌شود.

چانگان UNI-Z-کاماپرس

دریان سفر امید

قدرت چانگان UNI-Z معادل 185 اسب بخار

نیروی این خودرو از موتور Blue Whale NE1.5T تأمین می‌شود که حداکثر قدرت آن 138 کیلووات معادل 185 اسب بخار و گشتاور اوج آن 300 نیوتن‌متر است و به یک گیربکس 7 سرعته DCT متصل است. طراحی داخلی مشابه نسخه هیبریدی پلاگین بوده و شامل یک پنل ابزار LCD مستطیلی 10.25 اینچی، یک صفحه لمسی مرکزی 14.6 اینچی، فرمان D شکل با کف صاف و اهرم دنده به سبک قایق است.

سایر ویژگی‌ها شامل کروزه، کنترل تطبیقی با سرعت کامل، شناسایی چهره، کلید بلوتوث موبایل، ضبط‌ کننده‌ی رانندگی داخلی، صندلی‌های با روکش چرم مصنوعی، تهویه و گرمایش صندلی‌های جلو، شیشه‌های چند لایه عایق صدا در جلو، شبکه ۴G، تعامل صوتی، دریچه‌های تهویه مطبوع عقب، کنترل از راه دور موبایل، حالت نگهبانی، پشتیبانی کمری صندلی راننده و هشت بلندگوی سونی است.

بیشتر بخوانید:

فضای داخلی چانگان UNI-Z

به نقل از داده‌های سایت خودرو بانک، شاید بتوان گفت در حال حاضر ماشین چانگان UNI-Z طرفدارهای بسیاری دارد. به طور مثال ماه ژوئن، تعداد ۸,۹۹۰ دستگاه از چانگان UNI-Z به فروش رسیده که در مقایسه با ماه قبل ۱۰.۱ درصد افزایش داشته است. از ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۴، مجموع فروش چانگان UNI-Z به ۲۳,۲۰۶ دستگاه رسید. حتی در حال حاضر بسیاری در ایران هم منتظر واردات این ماشین هستند.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز