ایلان ماسک مجسمه پرنده توییتر را حراج می‌ کند

مجسمه توییتر-کاماپرس

توییتر، مجسمه معروف پرنده این شرکت را به حراج گذاشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این پرنده که لوگوی توییتر سال‌ها روی دیوار دفتر معروف این شرکت در سانفرانسیسکو قرار گرفته بود و به یکی از آیکون‌های دفتر معروف سانفرانسیسکو تبدیل شده بود.

این تصمیم پس از چند هفته اتفاق‌های پرحاشیه‌ در این شرکت رخ می‌دهد. از زمانی که ایلان ماسک، چهره خبرساز دنیای فناوری تصمیم گرفت این شرکت را با پرداخت ۴۴ میلیارد دلار از آن خود کند.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

توییتر اعلام کرده که تعداد زیادی از تجهیزات دفتر سانفرانسیسکو را در یک حراج آنلاین به فروش می رساند. این تجهیزات شامل برخی نمادهای آیکونیک این دفتر و همچنین تجهیزات اداری می‌شود.

ایلان ماسک از زمان تصدی مدیریت توییتر تصمیمات فراوانی برای این شرکت گرفته است. از جمله اینکه تصمیم گرفته بخش زیادی از نیروهای مشغول در توییتر را اخراج کند. برگزاری این حراج هم پیامی است هم به کارمندان و هم به رقبا که توییتر قصد دارد چابکتر و کوچکتر شود.

در میان همه وسایلی که توییتر به حراج گذاشته است اما مجسمه پرنده لوگوی این شرکت توجه‌ها را به خود جلب کرده است. این مجسمه در انتهای سالن اصلی دفتر سانفرانسیسکو به دیواری آجری تکیه داده بود و با نورپردازی ویژه‌ای به لوکیشنی محبوب برای کارمندان توییتر تبدیل شده بود. حالا این مجسمه از سوی ماسک به حراج گذاشته شده است.

ماسک می‌گوید که توییتر با روند فعلی ممکن است به ضرر سالانه سه میلیون دلار نزدیک شود و برای جلوگیری از این وضعیت باید تعدادی از کارمندان اخراج شوند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز