ایرانی‌ها در بازار رمزارزها سرمایه گذاری نکنند

ژیوار

با توجه به کاهش قیمت های اخیر بیت کوین و رمرازها، برخی فعالان این فرصت را غنیمت شمرده و بیت کوین بیشتری را ذخیره می‌کنند. اما بسیاری از صاحبنظران و صاحبان منصبان کشورهای مختلف درباره ورود مردم به بازار ارزهای دیجیتال هشدار داده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارزهای دیجیتال، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، مقامات ایرانی هم درباره این موضوع به افراد سرمایه گذار مطالبی را یادآوری کرده‌اند. محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، بیان کرده که مردم تا زمانی که تکلیف رمزارزها از منظر قانونی مشخص نیست، نباید وارد سرمایه گذاری در این حوزه شوند. بسیاری از افرادی که وارد این معرکه می‌‌شوند با مشکلات عمده‌ای روبرو هستند.

منتظری به این نکته هم اشاره کرده که درباره رمزارزها مکاتباتی با بانک مرکزی و مجلس انجام دادیم تا وضعیت این بخش برای مردم مشخص شود. چون در صورت وجود مشکل و مشخص نبودن حوزه ارزهای دیجیتال، سرمایه مردم نابود می‌شود و به تبع آن پرونده‌های متعددی در دستگاه قضایی به وجود می‌آید.

در حال حاضر برخی علاقمندان بدون داشتن اطلاعات کافی به این حوزه وارد شده و اغلب توسط افراد کلاهبردار به دام افتاده‌اند.

دریان سفر امید

اخبار مرتبط را بخوانید:

عامل اصلی کاهش قیمت بیت کوین مشخص شد!

قیمت بیت کوین در حال حاضر با افت 815 دلاری نسبت به روز قبل، در محدوده 45 هزار و 993 دلاری قرار دارد. برخی تحلیلگران این رمزارز معروف فروش عظیم معامله گران آسیایی را یکی از محرک‌های اصلی رکود فعلی قیمت بیت کوین می‌دانند.

به گزارش کاماپرس، با وجود انتشار اخباری درباره عدم تغییر نرخ بهره آمریکا و رشد مجدد نرخ بیت کوین، اما این افزایش ادامه پیدا نکرد. در واقع خرس‌ها به بازار رمزارزها ورود پیدا کردند و مجددا روند بیت کوین نزولی شد. اکنون شرایط بیت کوین بسیار حساس است و بسیاری از تحلیلگران بازار کرپیتو معتقدند که شکسته شدن نرخ‌های حمایتی این ارز دیجیتال، سقوط قیمتی آن را عمیق‌تر خواهد کرد.

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز