اوکراین بزرگترین هواپیمای جهان را دوباره می سازد (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آنتونوف 225 بزرگ‌ترین هواپیمای ترابری جهان است که طی حمله روسیه به اوکراین منهدم شد. تنها یک نسخه از این هواپیما ساخته شد بود. پس از مورد هدف قرار گرفتن این هواپیما مسئولان اوکراینی اعلام کردند که آن را بازسازی خواهند کرد. این درحالی است که آسیب وارد شده به آنتونوف بسیار شدید بود و دماغه آن به صورت کامل از بین رفته بود. در ادامه کاماپرس ویدیویی از بزرگترین هواپیمای جهان و ساخت آن را تماشا می‌کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

این هواپیما در شوروی سابق طراحی شد و پس از فروپاشی این کشور تولید آن در اوکراین پی گرفته شد. آنتونوف 225 یا همان مریا 6 موتور قدرتمند دارد. هزار و 500 نفر در این هواپیما جا می‌شوند. وزن بازی که این هواپیما می‌تواند حمل کند 250 تن است. وزن مریا برابر با 8 بوئینگ 737 بوده و طول آن 84 متر است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “اوکراین بزرگترین هواپیمای جهان را دوباره می سازد (ویدیو)

  1. مجید گفته:

    اکراین نه.اتحادیه اروپاشاید دوباره بتونه بسازش بالاخره خیلی خدمات خوبی به غربیها ارائه میداد.درکل اروپا وامریکا حسابی ازاین اسب بارکش منفعتهابردن.

  2. مهران۱۴۹۰ گفته:

    آرزوی قشنگیست ولی اوکراین با روزی ۳۰۰ نفر کشته و نابود شدن روزانه زیرساخت ها الویت های بسیار جدی ترین دارد بعیده تا چند ده سال دیگر نوبت تحقق این آرزو شود

  3. ایلیا گفته:

    اوکراین طراح این هواپیما بوده و بلده بسازه چون در خود اوکراین ساخته شده و تمام حقوق طراحی و ساخت و حقوق مالکیت معنوی این هواپیما متعلق به اوکراین هست. حالا یک سری بخش هایی که خودش ممکنه نتونه بسازه را نمونه غربیش را نصب میکنه مثلا سیستم مدرن ناوبری و آویونیک. بدنه و کلا تمام هواپیما و ارابه فرود و موتورهای پرقدرت برای اوکراینی ها کاری نداره. بودجه و تصمیم رئیس جمهور و پارلمان باشه،میسازن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز