اهمیت تحلیل بازار ارز دیجیتال + تحلیل بیت کوین در 27 آذر

اهمیت-تحلیل-بازار-ارز-دیجیتال-تحلیل-بیت-کوین-در-27-آذر-کاماپرس
ژیوار

بازار ارز دیجیتال نیز همچون بازارهای سهام و فارکس پر از نوسانات است و روند قیمتی در آن دائما تغییر می‌کند. از این رو، سرمایه‌گذاران و تریدرها باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، براساس اطلاعاتی که در اختیار دارند، درباره معاملات خود بهترین تصمیم را اخذ کنند. به عبارتی دیگر، تریدرها باید در زمانی کوتاه، براساس اطلاعاتی که از وضعیت قیمت‌ها و دیتاهای گذشته در اختیار دارند، درباره خرید و فروش رمزارزهای خود تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش کاماپرس، تحلیل تکنیکال یکی از متداول‌ترین و بهترین راه‌ها برای تحلیل و پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال است. سرمایه‌گذاران می‌توانند با استفاده از تحلیل تکنیکال نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، الگوهای معناداری را کشف کنند و براساس آن‌ها معاملات خود را به سود برسانند.

افراد باید توجه داشته باشند که ورود به بازار ارز دیجیتال بدون تحلیل کافی و نبود دانش قوی در این حوزه تنها منجر به ضرر و زیان آن‌ها می‌شود؛ پس بهتر است با استفاده از ابزارها و شیوه‌های مختلف به خوبی شرایط هر رمز ارز را بررسی کنند و سپس برای سرمایه‌گذاری تصمیم بگیرند.

اهمیت-تحلیل-بازار-ارز-دیجیتال-تحلیل-بیت-کوین-در-27-آذر-کاماپرس

دریان سفر امید

تحلیل بیت کوین – ۲۷ آذر

با تحلیل امروز بیت کوین ویژه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ در خدمت شما همراهان صرافی ارز دیجیتال تبدیل هستیم. در لحظه نگارش این تحلیل، بیت کوین روی قیمت ۴۱۹۵۰ دلار ایستاده و همانطور که در نمودار یک ساعته زیر مشخص است، قیمت زیر یک خط روند نزولی که از سقف ۴۳۴۰۰ دلار آغاز گردیده در حالی پیش‌روی است.

برای صعود از این نقطه بیت کوین نیاز دارد که خط روند مذکور را رو به بالا بشکند و حرکت خود را به سمت ناحیه مقاومتی ۴۳360-۴۳000 دلار آغاز نماید. در غیر این صورت باید شاهد افت قیمت تا سطح حمایتی بعدی باشیم. طبق ابزار فیبوناچی، حمایت‌های کوتاه‌مدت ما در حال حاضر سطوح ۴۱۷۰۰ دلار و ۴۱۱۶۰ دلار است که باید دید قیمت به این سطوح چه واکنشی نشان خواهد داد.

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان