افشاگری حقایق جنجالی درباره مجری برنامه مشهور

لست سکند

جیمی فالون سال‌هاست که به واسطه مجری‌گری برنامه محبوب The Tonight Show به‌عنوان یک شخصیت دوست‌داشتنی در میان مردم آمریکا شناخته می‌شود. با این حال اخیرا شهادت چند تن از کارمندان او در رابطه با بدرفتاری در پشت صحنه مورد توجه قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، فالون در سال ۲۰۰۹ با برنامه Late Night With Jimmy Fallon شناخته شد و پنج سال بعد، به‌عنوان جانشین جی لنو، مجری برنامه The Tonight Show شد و به محبوبیت زیادی دست یافت.

بیشتر بخوانید:

با این حال، اخیرا ۱۴ کارمند سابق و دو کارمند فعلی وی در مصاحبه با یک خبرگزاری مشهور ادعا کردند صحنه این نمایش همواره برایشان یک محل کار سمی بوده و حتی سلامت روان آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.

راز آسمان پایتخت

چند تن از کارکنان اظهار داشتند که در این فضای بسیار ناخوشایند دائما با ارعاب رئیسان خود و شخص فالون مواجه شده و حتی اتاق‌های رختکن مهمان را «اتاق‌های گریه» می‌نامیدند، چرا که این فضا رسما به پناهگاهی برای کارکنان وحشت‌زده تبدیل شده بود.

بسیاری از این افراد برای محافظت از سلامت روان خود از برنامه کناره‌گیری کردند و بخشی دیگر رسما اخراج شده‌اند.

طی این گزارش، مشخص شد فالون حتی از طریق ایمیل کارکنان را مورد سرزنش قرار می‌داد و حتی یک بار به خواهش مهمان برنامه بابت بدرفتاری خود از یکی از اعضای کارکنان عذرخواهی کرد اما این صحنه در تلویزیون پخش نشد.

پس از جویا شدن موضوع از بقیه کارمندان این برنامه، همه آن‌ها از تأیید یا رد موضوع سر باز زدند، سخنگوی شبکه نیز بدون ذکر نام فالون از برنامه دفاع کرد ادعا کرد: «ما به این برنامه افتخار می‌کنیم و ارائه یک محیط کاری محترمانه اولویت اصلی است.»

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز