افزایش نجومی قیمت رهن و اجاره آپارتمان در شرق تهران + جدول

ژیوار

اجاره‌بهای کلان‌شهرها (به‌خصوص تهران) در سال جاری به‌اندازه‌ای افزایش پیدا کرده که بسیاری از مستاجران را با مشکلات عدیده‌‌ای مواجه کرده است، اما به نظر می‌رسد این افزایش در شرق تهران محسوس‌تر از سایر نقاط است.

کارشناسان ملک می‌گویند این ماجرا به‌دلیل تقاضای زیاد و عرضه کم در این منطقه است و به‌همین خاطر مالکان قیمت‌ها را سلیقه‌ای تعیین می‌کنند که با واقعیت بسیار متفاوت است.

به گزارش کاماپرس، یک واسطه‌گر ملکی رهن و اجاره در منطقه 4 تهران در این رابطه عنوان کرده که در بنگاه خود هیچ قیمت نامتعارفی را تبدیل به قراداد نمی‌کند، حال آن‌که مالکان این کار را در بنگاه‌های کناری انجام داده و به راحتی هم خواهان برای ملک خود پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

به نقل از تجارت نیوز، به گفته‌ این کارشناس، مالکان مبلغ اجاره‌ی خود را بر اساس نیازشان تعیین می‌کنند و همین باعث می‌شود تا بسیاری مجبور به مهاجرت به شهرهای حاشیه‌ای شوند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بسیاری از مستاجران این منطقه کسانی هستند که از مناطق شمال و  شمال شرقی تهران به این محله‌ها کوچ کرده‌اند.

دریان سفر امید

او از یک واحد مثال می‌زند که سال گذشته، 500 میلیون پول رهن آن بوده، امسال یک میلیارد و نیم رهن کامل یا 500 میلیون تومان ودیعه و 80 میلیون تومان اجاره عرضه شده است.

به گفته‌ی این بنگاه‌دار، بنگاه‌هایی که از  اخذ کد رهگیری اجتناب می‌کنند یا قصد فرار مالیاتی دارند یا پروانه کسب ندارند.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در شرق تهران

انتهای پیام

فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان