افت سرعت اینترنت مجلس نشینان را هم کلافه کرد!

ژیوار

این روزها دیگری کمتر کسی پیدا می‌شود که سروکارش با اینترنت نباشد و کاهش سرعت اینترنت کشور باعث اعتراض اقشار مختلف مردم شده است. نمایندگان مجلس هم درباره این موضوع راهکارهایی ارائه داده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سهیل یحیی‌زاده، رئیس کمیته ارتباطات و فناروی اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس، درباره سرعت اینترنت اظهار کرد که در حال حاضر عموم کاربران از کیفیت اینترنت راضی نیستند. به همین منظور حمایت از توسعه شبکه ثابت در بخش فیبر خانگی در دستور کار فراکسیون راهبردی مجلس قرار گرفته و نیازمند توجه ویژه از طرف مجلس، دولت و ارگان‌های مرتبط است. به گفته این نماینده باید از ظرفیت دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف برای توسعه شبکه ثابت به نحو مطلوب استفاده کرد و خدمات مناسبی در این زمینه ارائه داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

افزایش مشکلات با کاهش سرعت اینترنت

با این حال حسین فلاح جوشقانی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، اعلام کرده که شکایت کاربران در مورد کاهش کیفیت اینترنت شبکه بررسی و 50 لینک به پهنای باند اضافه شده است. به گفته جوشقانی، وضعیت شاخص‌های کیفی اینترنت در کشور مطابق دستور وزیر ارتباطات بهتر شد. اما کاربران در شبکه‌های اجتماعی اغلب درباره پایین بودن سرعت اینترنت نظرسنجی می‌کنند و درباره این موضوع گله‌مند هستند. طبق اطلاعات موجود از سامانه رادار ابرآروان، اینترنت کشور همچنان اختلالاتی زیادی دارد.

قاعدتا در این شرایط اکثر دانشجویان و دانش آموزان با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد. طبق اعلام قبلی فلاح جوشقانی از زمان آغاز کرونا تا حال حاضر مصرف اینترنت در کشور 2.5 برابر رشد داشته است. البته قبلا این مقام مسئول بیان کرده بود که با توجه به تغییر تکنولوژی‌ها، توسعه بیشتر باند شبکه و بهبود سرمایه گذاری‌ها در این حوزه، شرایط بهتر خواهد شد. اما تاکنون تغییر اساسی در کیفیت اینترنت به وجود نیامده و این موضوع صدای اعتراض مردم استان‌های مختلف را هم بلند کرده است.

نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز