افتتاح 3 ایستگاه میانی در خط 6 مترو تهران

سه ایستگاه در خط 6 مترو تهران افتتاح می شود-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

به گفته مجری خط ۶ متروی تهران، تا پایان سال جاری سه ایستگاه میانی در این خط مترو افتتاح خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، عباس فتحعلی پور در این باره، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال سه ایستگاه آیت الله کاشانی، ایستگاه شهدای کن و ایستگاه بهار شیراز در نیمه مرکزی خط ۶ مترو به بهره‌برداری می‌رسد و تهرانی‌ها می‌توانند از این ایستگاه‌ها که مسافر پذیری بالایی دارند، استفاده کنند.

وی با بیان اینکه با اتصال خط ۶ و یک متروی تهران در ایستگاه شهرری، قرار است که راه آهن نیز در این ایستگاه یک هاب حمل و نقلی ایجاد کند، ادامه داد: یعنی راه آهن جنوب تهران احداث شود تا خطوط حومه‌ای و خط سریع السیر تهران- مشهد را تعبیه کنند.

فتحلی پور در مورد زمان بهره برداری و افتتاح نیمه جنوبی خط ۶ متروی تهران نیز، گفت: معمولا برای اینکه بتوانیم خط را افتتاح کنیم، نیاز نیست که همه ایستگاه‌ها همزمان فعال شوند، بلکه متناسب با ظرفیت خط و مسافرپذیری، برخی ایستگاه‌ها زودتر به بهره‌برداری می‌رسند و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در نظر داریم که ایستگاه میدان حرم و ایستگاه خود حرم عبدالعظیم حسنی که ضلع شرق حرم است را در اولویت اول بهره برداری قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

به نقل از ایسنا، وی تأکید کرد: به گفته مجری طرح خط ۶ متروی تهران، دو ورودی ایستگاه شهر زیبا و ایستگاه شهران نیز که ۱۸ مهر با حضور رئیس جمهور افتتاح شد با نصب تمامی پله برقی ها به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام

 

رایانه کمک
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز