امشب ؛ آخرین مهلت ثبت نام خودرو کوییک در سامانه یکپارچه

مدیر سامانه یکپارچه خودرو اعلام کرد: آن دسته از متقاضیانی که زمان تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است، می‌توانند تا روز شنبه ۳۰ دی ماه برای انتخاب خودرو‌ به سامانه یکپارچه فروش خودرو مراجعه کنند.

به گزارش کاماپرس، مهدی تقدسی با تاکید بر اینکه این سامانه برای خودرو‌های داخلی بازگشایی شده است، گفت: متقاضیانی که زمان تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ است، می‌توانند برای شرکت در طرح جایگزینی محصولات شرکت سایپا، به سامانه یکپارچه فروش خودرو به نشانی https://esalecar.ir مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

به گفته وی، بر اساس این طرح جایگزین، امکان لغو سفارش و انتخاب محصولات عرضه شده برای کلیه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه که موعد تحویل خودرو آن‌ها فصول آتی تعیین شده، فراهم آمده است، متقاضیان می‌توانند پس از فراخوان و اعلام خودروسازی مربوطه و با توجه به نوع روش فروش یعنی فوق العاده یا پیش فروش، نسبت به واریز وجه اولیه و یا تکمیل وجه اقدام کنند.

راز آسمان پایتخت

به نقل از تجارت نیوز، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در این باره، توضیح داد: با توجه به فراخوان شرکت سایپا، در این دوره خودرو‌های کوییک GX- L و کوییک GXR- L و با روش فروش فوق‌العاده و موعد تحویل حداکثر سه ماهه (شامل پیش فروش فصول بهار تا زمستان ۱۴۰۳) عرضه شده است. بر این اساس در این طرح تبدیل، کلیه متقاضیان خودرو از تمامی خودروسازان می‌توانند یکی از این دو خودرو را انتخاب کنند.

تقدسی در پایان متذکر شد: همچنین به زودی خودروی اطلس از شرکت سایپا نیز از این طریق به فروش خواهد رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز