استفاده از چه قرنیزهایی در ساختمان پیشنهاد می شود؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قرنیز ها از ابزارهای پرکاربرد در ساختمان سازی ها مطرح می شوند، از آن جایی که قرنیز دارای مزایای بسیاری است امروزه استفاده از آن ها در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و… افزایش پیدا کرده است.

انواع قرنیز از نظر جنس

قرنیز ها از نظر جنس به انواع مختلفی تقسیم می شوند که در این بخش به معرفی هر یک از آن ها می پردازیم و به طور خلاصه بهترین قرنیزها قرنیز پی وی سی می باشد که کیفیت بالایی دارد.

قرنیز چوبی

قرنیز چوبی یکی از رایج ترین و پرطرفدار ترین قرنیزها در مکان های لوکس و ویلاها معرفی می شود که طرفداران بسیاری دارد، قرنیز چوبی به دلیل تازگی و طراوت چوب، به زیبا سازی محیط می پردازد.

امکان استفاده از قرنیز چوبی در مناطق مرطوب وجود ندارد و ماندگاری زیادی نیز ندارد از این جهت خرید آن توصیه نمی شود.

قرنیز ام دی اف

قرنیز های ام دی اف از دیگر انواع قرنیز ها هستند که دارای روکش پی وی سی بوده و استفاده از آن در بخش های مختلفی از ساختمان امکان پذیر است، این نوع از قرنیز در طرح ها و رنگ های مختلفی اجرا می شوند.

راز آسمان پایتخت

قرنیز سنگی

از دیگر انواع قرنیز ها می توان به قرنیز های سنگی اشاره کرد، این نوع از قرنیز از طریق تراشیده شدن سنگ هایی همچون مرمر و تراوتن تولید شده و به دلیلی وزن بالا و آسیب پذیر بودن زیاد انتخاب مناسبی نیستند.

قرنیز استیل

قرنیزهای استیل از دیگر انواع قرنیزهای جدید هستند که در دو نوع مات و براق طراحی و تولید می شوند، این نوع از قرنیز ها نیز دارای مزایا و معایب خاصی هستند.

قرنیز پی وی سی

بهترین نوع قرنیزها، قرنیزهای پی وی سی هستند که کاربردهای بسیاری دارند، از آن جایی که قرنیزهای پی وی سی قیمت مناسبی دارند، ضد آب هستند و کاربری بالایی دارند، نظافت شان آسان تر است و…، پر استفاده ترین انواع قرنیز ها معرفی می شوند.

قرنیز های پی وی سی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده و در برابر عوامل محیطی از جمله آب و نور مقاومت بسیار بالایی دارند، این قرنیز ها ضد خش بوده و در برابر حشرات نیز مقاومت بالایی دارند.

قرنیز- کاماپرس

انواع قرنیز پی وی سی

امروزه قرنیز پی وی سی به عنوان رایج ترین و پر استفاده ترین قرنیز ها شناخته می شود، در این بخش به معرفی انواع قرنیز پی وی سی می پردازیم.

قرنیز 7 سانتی

قرنیز 7 سانتی یکی از پر استفاده ترین قرنیز ها برای دیوارهای کوتاه و فضاهایی با متراژ کوچک است که در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید شده و به فروش می رسد.

قرنیز 9 سانتی

قرنیز 9 سانتی از دیگر قرنیزهای پر استفاده و کاربردی است که امکان تهیه و خریداری آن در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد.

قرنیز 10 سانتی

از دیگر قرنیزهای پر استفاده و کاربردی که در طرح ها و رنگ های مختلفی طراحی و تولید می شوند قرنیز های 10 سانتی هستند که می توانید از آن در فضاها و ساختمان های مختلفی استفاده کنید.

قرنیز 11 سانتی

قرنیز 11 سانتی از دیگر انواع قرنیز های کاربردی پی وی سی است که در طرح ها و رنگ های مختلفی طراحی و تولید می شود، این نوع قرنیز مناسب فضاهایی که متراژ بزرگ تری دارند می باشد.

قرنیز ورساچه

از دیگر انواع قرنیزهای پی وی سی می توان به قرنیز ورساچه اشاره کرد، قرنیز ورساچه در انواع طرح ها و رنگ های تیره و روشن تولید شده و امکان استفاده از آن در فضاهای مختلف وجود دارد.

قرنیز نور مخفی

قرنیز نور مخفی یا نورخطی از انواع قرنیزهای پرکاربرد پی وی سی است که در فضاهای مختلفی استفاده می شود، این قرنیز به صورت مخفی و نامریی نور را در فضا منتشر می کند، کاملاً منعطف و ضد حریق بوده و امکان استفاده از آن در مکان های قوس دار وجود دارد.

قرنیز- کاماپرس

مزایای قرنیز پی وی سی

  1. قرنیز پی وی سی محصولی کاملاً ضد آب است.
  2. قرنیز پی وی سی از صدمات فیزیکی به دیوار جلوگیری می کند.
  3. استفاده از قرنیز از رسیدن آب و رطوبت به دیوار جلوگیری می کند.
  4. قرنیز پی وی سی قابلیت نظافت دارد.
  5. قرنیز پی وی سی محصولی کاملاً انعطاف پذیر است.
  6. قرنیز پی وی سی محصولی کم وزن و سبک است.
  7. قرنیز پی وی سی در برابر فرسودگی مقاومت بالایی دارد.
  8. قرنیز پی وی سی قابلیت بازیافت دارد.
  9. قرنیز پی وی سی در برابر عوامل محیطی از مقاومت بالایی برخوردار است.
  10. نصب قرنیز پی وی سی آسان بوده و با میخ و چسب انجام می شود.

خرید قرنیز پی وی سی

قرنیز پی وی سی را تنها از فروشگاه های مجاز و معتبری که به طراحی، تولید و ارائه محصولات باکیفیت می پردازند خریداری کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی انواع قرنیزها و بهترین قرنیز موجود در بازار پرداخته شد، با توجه به مواردی که ذکر شد استفاده از قرنیز های پی وی سی با توجه به مزایایی که دارد در کلیه ساختمان ها از جمله فضاهای اداری، تجاری، مسکونی و… پیشنهاد می شود.

انتهای پیام

مرتبط با : آراپلاست
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز