استخدام راننده آقا با حقوق 20 میلیون تومان

استخدام راننده آقا
ژیوار

اگر به شغل رانندگی علاقه دارید، هم می‌توانید در شرکت‌های حمل و نقل عمومی یا آنلاین استخدام شوید و هم می‌توانید به استخدام شدن به عنوان راننده در بعضی از شرکت‌ها فکر کنید. راننده وسایل حمل و نقل عمومی بودن دردسرهای خاص خود را دارد. به همین دلیل، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا راننده شرکت‌ها با وظایف مشخص‌شده در قرارداد استخدام خود باشند و حقوق ثابت بالاتری دریافت کنند.

کاماپرس در این گزارش، ۶ موقعیت شغلی راننده در شرکت‌های مختلف با حقوق نزدیک به ۲۰میلیون تومان را بررسی می‌کند.

راننده مدیریت در شرکت صنایع غذایی

اگر گواهینامه و تجربه حداقل دو سال رانندگی در موقعیت شغلی مشابه با راننده مدیریت را دارید و ساکن شرق تهران هستید، می‌توانید برای استخدام در یک شرکت صنایع غذایی شانس خود را امتحان کنید. این شرکت به یک راننده متعهد و وقت‌شناس با حداقل مدرک تحصیلی دیپلم نیاز دارد. اعطای وام، بیمه درمان تکمیلی و بسته‌ها و هدایای مناسبتی نیز از جمله مزایای شغلی این راننده مدیریت است.

راننده جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه

یک شرکت فعال در حوزه گردشگری برای جایگاه تشریفات اختصاصی خود در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به یک راننده واحد ترافیک نیاز دارد. آقایی که برای این فرصت شغلی درخواست می‌دهد باید ۲۲ تا ۴۰ سال سن و کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی داشته باشد.

راننده هلدینگ بدون نیاز به خودرو

ممکن است گواهینامه و تجربه دو سال کار رانندگی داشته باشید اما هنوز صاحب خودرو نشده باشید. در این‌ صورت، این فرصت شغلی برایتان مناسب خواهد بود. آقایی که برای این موقعیت شغلی درخواست می‌دهد باید با مناطق استان البرز و تهران کاملا آشنا باشد و ترجیحا در فردیس کرج زندگی کند. این آقا باید با وانت پیکان رانندگی کند. بنابراین، باید روش رانندگی با این خودرو را بداند. این موقعیت شغلی با بیمه تکمیلی، پورسانت، سرویس رفت و برگشت و پزشک سازمانی یکی از بهترین موقعیت‌های شغلی با حقوق نزدیک به ۲۰میلیون تومان است.

دریان سفر امید

راننده مدیرعامل

راننده مدیرعامل با حقوق بالای ۲۰میلیون تومان

در صورتی که یک خودروی پژو ۴۰۵، پارس، دنا و سمند مدل ۹۹ به بالا، گواهینامه و سابقه کار در شرکت‌های معتبر را دارید، این فرصت شغلی برایتان مناسب است. یک شرکت بازرگانی در سعادت‌آباد تهران به راننده‌ای برای مدیرعامل نیاز دارد که در طول روز امور محوله از جانب مدیرعامل را انجام دهد و برای این کار ۱۸ تا ۲۵میلیون تومان حقوق در نظر گرفته است.

راننده آقا در شرکت خدمات مهندسی

یک شرکت خدمات مهندسی در محدوده خیابان آزادی تهران از میان افراد جویای کار که تجربه حداقل دو سال کار به عنوان راننده شرکت‌ها را دارند، استخدام می‌کند. کسانی که برای استخدام در این موقعیت شغلی درخواست می‌دهند باید خودروی تیبا، پراید، ساینا یا ۲۰۶ نیز داشته باشد. راننده‌ای که در این شرکت استخدام می‌شود ۱۸ تا ۲۵میلیون تومان حقوق ماهانه دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

استخدام فوری راننده آقا

یک شرکت داروسازی با مالکیت دولتی در محدوده تهرانپارس نیز راننده دارای خودروی دنا با دو سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه استخدام می‌کند. استخدام در این موقعیت شغلی فوری است و مزایایی مانند پزشک سازمانی، ارائه ناهار، صبحانه و میان‌وعده و بسته‌ها و هدایای مناسبتی دارد.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان