شرایط استخدام راننده کامیون در آلمان

تور لحظه آخری-کاماپرس

از آنجایی که به‌طور کلی نیروی کار از‌جمله راننده کامیون در آلمان کم است, این کشور شرایط خوبی را برای رانندگانی که پایه یک دارند فراهم کرده است. حقوق بالا, مزایای کار, شرایط تحصیل فرزندان در بهترین سیستم آموزشی, امکانات پیشرفته و مهم‌تر‌از‌همه امکان رشد و پیشرفت, کشور آلمان را به مقصدی ایده‌آل برای رانندگان کامیون تبدیل کرده است. بنابراین با گذراندن دوره‌های مورد نیاز برای پذیرش در شغل رانندگی در آلمان می‌توانید زندگی خود و خانواده‌تان را برای همیشه گارانتی کنید و از زندگی شاد و فوق‌العاده در یک کشور پیشرفته لذت ببرید.

کاماپرس در این گزارش شرایط استخدام راننده کامیون در آلمان را معرفی می‌کند:

شرایط استخدام راننده کامیون در آلمان

استخدام راننده کامیون در آلمان

باتوجه به نیاز مبرم کشور آلمان به رانندکان کامیون و افرادی که گواهی‌نامه پایه یک دارند, حقوق خوبی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. رانندگان کامیون در ماه 2600 یورو دریافت می‌کنند که سالیانه چیزی حدود 30 هزار دلار می‌شود. در‌صورتی که بخواهید بیش از 6 ماه در آلمان کار کنید باید امتحان رانندگی مورد‌تایید این کشور را بدهید . به‌طور کلی افراد می‌توانند از سن 18 سالگی اقدام به دریافت گواهی‌نامه کنند. به این صورت که ابتدا باید دوره‌های کمک‌های اولیه را بگذرانند و بعد از انجام تست سلامت, دوره‌های تئوری و عملی را طی می‌کنند. در‌نهایت هم گواهی‌نامه رانندگی اتحادیه اروپا یا EEA به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

شرایط پذیرش رانندگان کامیون که گواهی نامه اتحادیه اروپا را ندارند

افرادی که 50 سال به بالا سن دارند در جایگاه راننده کامیون, سالانه 47 هزار یورو دریافت می‌کنند و این در صورتی است که سند و مدرکی مبنی بر بازنشستگی خود در ایران به کشور آلمان ارائه کنند. بازنشستگی بیمه تامین اجتماعی، بیمه عمرو مستغلات از جمله مدارکی است که برای اثبات بازنشستگی خود می‌توانید ارائه کنید. بازنشستگانی که می‌خواهند در جایگاه راننده کامیون در آلمان مشغول به کار شوند تا 15 ماه فرصت دارند که برای دریافت گواهی نامه اتحادیه اروپا اقدام کنند. تا زمانی هم که مشغول دریافت گواهی نامه و کار‌های مربوط به آن هستند می‌تواند به کار‌های پاره‌وقت مشغول شوند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا رانندگان کامیون

رانندگان کامیون برای دریافت ویزای کشور آلمان باید فرم تکمیل شده ویزا آلمان, عکس پاسپورتی, نشانی و آدرس محل اقامت خود در آلمان را مهیا کنند. همچنین داشتن مدرک زبان مورد‌تایید این کشور مانند B1 و مدرک واریزی 75 یورو برای ویزا الزامی است. در این پروسه داشتن کارت بیمه سلامت اروپا نیز از جمله مدارک لازم به شمار می‌رود که تا سه ماه پس از ورودتان به آلمان اعتبار دارد. پس بهتر است در مرحله آخر اقدام به دریافت کارت بیمه سلامت خود کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

10 دیدگاه برای “شرایط استخدام راننده کامیون در آلمان

  1. امین گفته:

    کاش ایران عزیز ماهم این قوانین رواعمال کن ببینید ۱۸ سالت شد میتونی گواهینامه رانندگی کامیون بگیری کمک‌های اولیه رو بهت آموزش میدن بعد ما توایران باید هی گواهینامه بگیریم هی دوسال صبر کنیم هرکی هم بالای سی سال باش و بخواد تازه پایه دوم بگیره دیگه میره برا ۴۰ سالگی پایه یک بگیره آقا وقتی شرایط سنی ۲۵ سال گذاشتید برای پایه یک دیکه اون دوسال توقف چی آخه کی با پایه دو نیسان میرون بعد تجربه تریلی و اتوبوس کسب می‌کن یا کم کنید یا برای سن بالاها حذف کنید خدایی این فاصله خیلی بی منطق

  2. احمد گفته:

    پول گواهینامه که میشه ۱۳ هزار یورو کی میده که به پول ایران ۷۱۵ میلیون تازه اگه گواهینامه داشته باشی باید نصف پول بدی اینجا خونه زیر ۵۰۰ یورو اصلا نیست ۲۵ میلیون اجاره ۱ ماه بعد تا بیای کار پیدا کنی اگر پیدا کنی .۱۳۰۰ سوال گواهینامه داره که رستم نمیتونه حفظ کنه تازه یک قسمت تا از سوالاتشو باید بنویسی به آلمانی جواب بدی.تازه هر نفر ۵۰۰ یورو خرج خوراک دارن در ماه

  3. حسن گفته:

    درودبرشمامن 47سال دارم سی سال هم هست باتریلی کارمیکنم برای کاردراروپابایدچکاری انجام بدهم لطفاً راهنمایی کنید ،ممنون میشوم

  4. SUV گفته:

    سلام بنده بیست ساله که دارای گواهینامه پایه یکم هستم و قصد مهاجرت بهمراه خانواده دارم بفرمایید که چکار کنم

  5. نوید گفته:

    سلام من ۲۸ سالمه گواهینامه پایه ۱ دارم مجرد هستم چه کاری باید انجام بدم لطفا راهنمایی کنید

  6. نعمت اله اکبری برمایی گفته:

    سلام ما اگه پول اون هزینه ها رو داشتیم احتیاجی نداشتیم تو کشور غریبه رانندگی کنیم با اون پول و هزینه ها توی ایران بهترین کاسبی رو میشه راه انداخت . جدا از شوخی قاچاقی نمیشه رفت تا از هزینه ها کم بشه ؟

  7. نعمت اله اکبری برمایی گفته:

    خیلی دوست دارم از ایران برم من باید آزاد باشم توی کشور خودم احساس خفگی میکنم .😔💔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز