ارزش بیت کوین کمتر از 42 هزار دلار است!

ژیوار

معروف‌ترین رمزارز بازار همچنان در نرخ 42 تا 43 هزار دلاری دست و پا می‌زند و توانایی لازم را برای صعود به یک قیمت بالاتر ندارد. هم اکنون ارزش بیت کوین در محدوده 42 هزار و 598 دلاری قرار دارد و نسبت به روز گذشته 100 دلار کاهش قیمتی را به ثبت رسانده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، برخی از تحلیلگران جی‌پی‌مورگان چیس معتقدند که حتی قیمت 44 هزار دلاری هم برای بیت کوین زیاد است. این افراد قیمت منصفانه بیت کوین را 38 هزار دلار تخمین زده‌اند و بر این باورند که نرخ 69 هزار دلاری قبلی بسیار با این نرخ فاصله داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

البته طبق نظر تحلیلگران، نرخ منصفانه بیت کوین و نوسانات آن با هم رابطه معکوس دارند. یعنی اگر مثلا بیت کوین نوسان قیمتی کمتری داشت، از ارزش منصفانه‌ای بیشتر از تخمین کنونی برخوردار می‌شد. به عنوان مثال اگر اختلاف نوسانات بیت کوین و طلا در حدود 200 درصد کاهش پیدا کند، ارزش منصفانه برای این رمزارز در حدود 50 هزار دلار خواهد بود.

مرز مهم حمایتی بیت کوین کدام است؟

هم اکنون بسیاری از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال توقع دارند که قیمت بیت کوین به محدوده 40 هزار دلار برسد تا با دیگر در این مرز قیمتی سرنوشت ارز دیجیتال معروف مشخص شود. در حال حاضر وضعیت بیت کوین به گونه‌ای است که تعداد زیادی از معامله گران خواهان خروج از بازار هستند تا مانع از ضررهای بیشتر شوند.

در صورتی که نرخ دلار در محدوده 40 هزار دلاری حمایت شود، می‌توان انتظار داشت که نرخ این رمزارز به سمت مرز 48 هزار دلاری حرکت کند و بار دیگر رونق به بازار آن بازگردد. اما اگر حمایت لازم در مرز 40 هزار دلاری انجام شود امکان کاهش بیشتر قیمت بیت کوین فراهم خواهد شد.

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز