ارزان ترین کولر آبی مناسب فضاهای کوچک + قیمت

ژیوار

یکی از دلایلی که کولر آبی را بهترین جایگزین کولر گازی می‌دانند این است که کولر آبی هزینه کمتری برای خریدار در پی دارد. بنابراین اغلب مغازه‌داران و مستاجرین و افرادی که نمی‌خواهند برای خرید کولر هزینه زیادی کنند انتخاب نخستشان کولر آبی است. از طرف دیگر کولر آبی برای مناطقی با آب و هوای گرم و خشک گزینه مناسبی محسوب می‌شود چون با تبخیر آب علاوه بر خنکی محیط باعث افزایش رطوبت فضای اطراف می‌شود. همچنین کولر آبی مصرف انرژی پایین‌تری نسبت به محصولات مشابه دارد و از این نظر نیز صرفه اقتصادی برای خریدار دارد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ارزان ترین کولر آبی مناسب محیط های کوچک می‌پردازد:

کولر آبی 2800 جنرال مدل 2800

این کولر آبی یکی از ارزان ترین کولر آبی‌های مناسب محیط های کوچک در بازار است که به قیمت یک میلیون و 670 هزار تومان به فروش می‌رسد. جنس بدنه کولر آبی 2800 جنرال مدل 2800 گالوانیزه بوده و برای فضایی به متراژ سی الی پنجاه متری جوابگو است. در این دستگاه سرمایشی از پوشال‌های مرغوب استفاده شده است.

کولر آبی مدل 2800 سبلان

کولر آبی مدل 2800 سبلان دارای بدنه گالوانیزه و مصرف انرژی در سطح بی است. این کولر آبی به رنگ سفید تولید شده و از نظر ظاهری با توجه به رنگ و طراحی، متناسب با فضای خانه و محل کار است. این دستگاه سرمایشی، محیطی به متراژ سی الی پنجاه متری را به طور کامل پوشش می‌دهد. کولر آبی مدل 2800 سبلان به قیمت دو میلیون و 496 هزار تومان در بازار موجود است.

دریان سفر امید

کولر آبی 2800 برفاب مدل BF2

کولر آبی برفاب مدل BF2 با قابلیت چرخش افقی و عمودی باعث خنک شدن دمای هوای محیط به طور متناسب می‌شود. این دستگاه سرمایشی دارای ریموت کنترل است که باعث راحتی کار با آن شده است.  قدرت خنک‌کنندگی قابل قبول، مصرف انرژی پایین و سطح صدای قابل تحمل این کولر آبی از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. کولر آبی برفاب مدل BF2در زمان تهیه این گزارش با 27 درصد تخفیف در سایت دیجی کالا به قیمت دو میلیون و 667 هزار تومان قابل خرید است.

بیشتر بخوانید:

کولر آبی 2800 جنرال مدل AVR 300P به همراه پایه

کولر آبی 2800 جنرال مدل AVR 300P  دارای نشان استاندارد ملی بوده و موتور الکتروژن آن باعث بالا رفتن کارایی و عملکرد این دستگاه شده است. این کولر آبی دارای کنترل از راه دور است که امکان تنظیمات آن را از راه دور فراهم کرده است. این دستگاه سرمایشی به کمک پایه فلزی و چرخی که دارد به راحتی جا به جا می‌شود. کولر آبی 2800 جنرال مدل AVR 300P  به دلیل توان و قدرت خنک کنندگی بالا محیط هایی با متراژ 70 متر را کامل پوشش می‌دهد. این دستگاه به قیمت سه میلیون و 380 هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کولر آبی 2500 تیوان مدل PC-2500

کولر آبی مدل PC-2500 با بدنه پلاستیکی مقاوم از کولر آبی‌های سبک بازار است که وزنی حدودا 11 کیلوگرمی دارد و به راحتی قابل جابجایی است. همچنین ابعاد ظریف این کولر آبی برای فضاهای کوچک‌تر ایده آل بوده و فضای کمی از اتاق و محیط را اشغال می‌کند. این کولر آبی با 12 درصد تخفیف در سایت دیجی کالا به قیمت سه میلیون و 980 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : آقای تاسیساتتهران الکتریک
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان