ارزان ترین کشورها برای جراحی بینی کدامند؟ + هزینه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه در کل دنیا تقاضا برای جراحی زیبایی رو به افزایش است. در این میان جراحی زیبایی بینی به عنوان یکی از ۵ جراحی‌ زیبایی پرطرفدار در بین خانم‌ها و آقایان شناخته‌شده ولی هزینه بالا و عدم پوشش بیمه‌ای آن، معضلاتی است که بر سر راه متقاضیان انجام این عمل زیبایی قرار دارد.

به گزارش کاماپرس، بالاترین میزان عمل‌های جراحی پلاستیک به ترتیب در کشورهای آمریکا، برزیل، کره جنوبی و هند انجام می‌شود و طبق آمار ایران نیز رتبه بیستم را به خود اختصاص داده است. با این وجود از نظر نوع جراحی، ایران رتبه اول را در جراحی بینی به خود اختصاص داده است.

در این میان کشورهای مختلف با توجه به سطح و کیفیت ارایه خدمات درمانی و همچنین سطح درآمدی افراد جامعه، جراحی بینی را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند. در این گزارش ارزان‌ترین کشورها برای انجام جراحی زیبایی بینی معرفی شده است.

بیشتر بخوانید

ارزان‌ترین کشور برای جراحی زیبایی بینی

برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها با جستجوی ساده می‌توانید یکی از ارزان‌ترین کشورها برای جراحی زیبایی بینی را انتخاب کنید. بنابر گزارش‌ها هزینه جراحی بینی در برخی کشورها با توجه به سطح ارایه خدمات، گاهی تا 2 تا 3 برابر کمتر از سایر کشورهاست.

البته قیمت کمتر دلیل کیفیت نامطلوب نیست. بلکه به دلیل درآمد متوسط شهروندان و ارزش ارز آن کشور، هزینه عمل جراحی بینی نسبت به کشورهایی نظیر انگلستان و آمریکا کمتر خواهد بود. البته اگر کشوری دیگر را برای انجام جراحی بینی انتخاب می‌کنید، از هزینه اقامت بیش از یک هفته‌ای در آن کشور نیز غافل نباشید.

هزینه جراحی زیبایی در اروپا و آمریکا

بر اساس آمار ایالات متحده آمریکا گران‌ترین کشور برای جراحی زیبایی بینی در کل جهان شناخته‌شده است. کره جنوبی در مقام دوم و سوئیس در رتبه سوم قرار دارند. خدمات ارائه‌شده در این سه کشور تعرفه مشخصی ندارد و با نوسانات زیادی همراه است.

کدام کشور ارزان‌ ترین جراحی زیبایی بینی را دارند؟

در اروپای مرکزی و بخش اروپایی ترکیه قیمت عمل زیبایی بینی مناسب‌تر خواهد بود. همچنین لیتوانی و اوکراین نیز باقیمت‌های پایین در خدمت متقاضیان خواهند بود.

بر اساس آمار ایران جزو یکی از ارزان‌ترین کشورها برای جراحی زیبایی بینی در دنیا شناخته‌ می‌شود. ترکیه، مکزیک، هند، لهستان و آلمان نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در ایران سالانه چندصد هزار عمل زیبایی بینی انجام می‌شود که قسمت اعظم آن‌ها مربوط به رینوپلاستی است. ایران علاوه برداشتن هزینه مناسب عمل بینی، دانش و تجربه کافی در این زمینه را به همراه جراحان متخصص دارد. بنابراین خیل عظیمی از افراد ساکن کشورهای دیگر برای جراحی عمل بینی به ایران سفر می‌کنند.

استفاده از روش‌های نوین پزشکی مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا و تسلط کامل به زبان انگلیسی برای مکالمه با مشتریان امتیاز دیگر جراحان ایرانی است. در برخی موارد هزینه عمل زیبایی بینی در ایران ۲ تا ۵ برابر کمتر از سایر کشورها است.

ترکیه

دومین کشور ارزان که درصد بالایی از مردم برای انجام جراحی زیبایی به خصوص عمل بینی به آن مراجعه می‌کنند ترکیه است. در ترکیه جراحان متخصص زیبایی کار خود را به بهترین نحو انجام می‌دهند این مسئله تاثیر مثبتی در اقتصاد کشور ترکیه نیز دارد.

طبق آمار افراد زیادی از کشورهای اروپایی مثل آلمان، فرانسه، بلژیک و بریتانیا، دانمارک و کشورهای عربی که از عهده جراحی زیبایی بینی در کشور خود برنمی‌آیند، برای عمل رینوپلاستی به دلیل هزینه کم به ترکیه سفر می‌کنند.

یکی از دلایل عزیمت بیماران به ترکیه برای عمل زیبایی بینی، دارا بودن کلینیک تخصصی برای توریست‌ها است. کمترین هزینه انجام جراحی زیبایی بینی در ترکیه ۲۰۰۰ دلار خواهد بود که برای اکثر افراد در سراسر جهان مناسب است.

هند

در این کشور علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت مطلوب توسط جراحان توانمند ارائه می‌شود. در اکثریت بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های هند عمل جراحی زیبایی بینی انجام می‌شود؛ بنابراین این کشور علاوه بر ساکنین، می‌تواند افرادی که متقاضی جراحی عمل بینی هستند را نیز پوشش دهد. هزینه جراحی زیبایی بینی در هند بسته به جراح، بیمارستان، شهر و نوع عمل بین ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار متفاوت است؛ بنابراین انجام عمل بینی در این کشور برای افراد خارجی کاملا مقرون‌به‌صرفه است.

مکزیک

چهارمین کشور ارزان برای جراحی بینی در جهان مکزیک است چراکه هزینه رینوپلاستی در مکزیک ۲۵۰۰ دلار بوده که این مقدار ۲ تا ۳ برابر کمتر از آمریکا است.

طبق آمار به دست آمده به طور میانگین سالانه ۵۰۰ هزار جراحی زیبایی در مکزیک انجام می‌شود که بیشتر بیماران مردم آمریکا و کانادا هستند.

به طور کلی هزینه نهایی جراحی بینی در مکزیک شامل هزینه جراح، مشاوره با پزشک، هزینه متخصص بیهوشی، معاینات پزشکی قبل و بعد از عمل، لوازم پزشکی موردنیاز و انتقال بیمار به کشور مبدا است.

لهستان

لهستان کشوری اروپایی است که جراحی بینی ارزان باکیفیت مناسب را برای متقاضیان ارایه می‌کند. اکثر زیبا جویانی که برای عمل بینی به لهستان سفر می‌کنند را بیماران کشورهای اروپایی نظیر انگلستان، آلمان و سوئیس تشکیل می‌دهند.

کلینیک‌های جراحی زیبایی در لهستان استاندارهای پزشکی را رعایت می‌کنند و مطابق با آخرین متدهای روز دنیا هستند. هزینه جراحی زیبایی بینی در این کشور ۲۲۰۰ دلار بوده که بسیار کمتر از عمل‌های مشابه در سایر کشورهای اطراف است.

انتهای پیام

آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز