ارزان ترین پیراهن مردانه در شیکسون

ارزان ترین پیراهن مردانه در شیکسون کاماپرس
ژیوار

خرید ارزان ترین پیراهن مردانه، برای کسانی که دوست‌دارند درکنار ارتقا و بهبود استایل و سبک پوشش خود، هزینه زیادی را صرف پوشاک نکنند، احتمالا یکی از چالش‌های بزرگ، یافتن برندهای باکیفیت با قیمت اقتصادی و مقرون به‌صرفه است که این پکیج را به‌طور تمام و کمال برای‌شان فراهم کند.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین پیراهن‌ مردانه موجود در سایت شیکسون را معرفی می‌کند.

پیراهن مردانه مدل Fendi

پیراهن مردانه فندی در سایز مدیوم و رنگ‌بندی سبز، صورتی، سورمه‌ای و زرد در سایت شیکسون موجود است. مواد اولیه پارچه این پیراهن از نخ و پلی‌استر است که قابلیت چروک‌پذیری و سایش آن را تا حدی کاهش می‌دهد. قیمت روز پیراهن مردانه مدل Fendi در شیکسون 265 هزار تومان است.

پیراهن مردانه مدل Fendi کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

پیراهن مردانه مدل hirad

پیراهن هیراد یک پیراهن طرح‌دار در رنگ‌بندی طوسی و قرمز است که با قیمت 399 هزار تومان از شیکسون قابل سفارش است. جنس پارچه این پیراهن نخ است که آن را برای استفاده در فصول گرم و دورهمی‌ها مناسب می‌کند.

پیراهن مردانه مدل hirad کاماپرس

پیراهن آستین کوتاه مدل Samyar

پیراهن سامیار که از ترکیب پارچه‌های نخ و پلی‌استر تشکیل شده، یک پیراهن کاربردی مخصوص استایل‌های اسپورت و کژوال است.

طراحی و طیف رنگی خنثی این پیراهن باعث شده تا به‌راحتی با آیتم‌های مختلف و بیسیک ست شود. عرض و قد این پیراهن با توجه به سایز مدنظر شما متفاوت است. شیکسون پیراهن آستین کوتاه مدل Samyar را با قیمت روز 368 هزار تومان به‌فروش می‌رساند.

پیراهن آستین کوتاه مدل Samyar کاماپرس

پیراهن هاوایی مردانه مدل Florence

پیراهن آستین کوتاه هاوایی فلورانس از جنس نخ و یقه‌دار در دو سایز ایکس لارج و دو ایکس لارج تولید شده و با قیمت حدودی 215 هزار تومان در شیکسون موجود است.

پیراهن‌های هاوایی یک انتخاب خنک و سبک برای تابستان و سفر به مناطق گرمسیری هستند. مدل‌های مختلف هاوایی یه‌خاطر وجود رنگ و طرح‌های هیجان‌انگیز و پرشور معمولا حس و حال طراوت در گرما را القا می‌کنند.

پیراهن هاوایی مردانه مدل Florence کاماپرس

پیراهن مردانه مدل awino

پیراهن آوینو یک گزینه عالی و مقرون به‌صرفه برای دورهمی‌ها و مهمانی‌هایی است که می‌خواهید در آن‌ها با استایل کژوال ظاهر شوید. پیراهن مردانه مدل awino با طرح زیگ زاگ و در دو طیف رنگ خردلی- خاکستری و طوسی- سفید طراحی و عرضه شده است.

این پیراهن برای سایز لارج تا دو ایکس لارج مناسب بوده و درحال حاضر با قیمت 522 هزار تومان در شیکسون به‌فروش می‌رسد.

پیراهن مردانه مدل awino کاماپرس

 

پیراهن طوسی مردانه مدل Atila

پیراهن طوسی آتیلا که از متریال اصلی آن پارچه کراش است، از آن دست پیراهن‌هایی است که برای سفرهای تابستانه و منطق گرمسیری و کویری بدون شک به آن نیاز پیدا می‌کنید. پارچه کراش به‌دلیل داشتن منافذ زیاد و بافت سبک و خنک، پارچه محبوب لباس‌های تابستانی است.

پیراهن آتیلا در سایزبندی کامل در شیکسون ارائه شده که درحال حاضر فقط سایز لارج و سه ایکس لارج آن موجود است که می‌توانید آن را با قیمت 495 هزار تومان تهیه کنید.

پیراهن طوسی مردانه مدل Atila کاماپرس

پیراهن مردانه کبریتی مدل Behtash

پیراهن بهتاش در سه رنگ مشکی، طوسی و خردلی و سایزبندی کامل، یکی از پیراهن‌های نسبتا ارزان و اقتصادی موجود در شیکسون است که حدود 495 هزار تومان قیمت دارد.

جنس پارچه بهتاش از مخمل کبریتی است که یکی از پارچه‌های پراستفاده و مطلوب در لباس‌های پاییزه و زمستانی به‌حساب می‌آید. این پارچه که از ترکیب پنبه، پشم حیوانی و پلی‌استر تشکیل شده، برای استایل‌های پاییزی و مهمانی‌های غیر رسمی فصول سرد، کاربردی است.

پیراهن مردانه کبریتی مدل Behtash کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : شیکسون
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز