ارزان ترین ضد آفتاب مناسب مردان

ارزان ترین ضدآفتاب مناسب مردان
لست سکند

وقتی صحبت از مراقبت پوست می‌شود، کرم ضدآفتاب نقش اساسی در محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر UV ایفا می‌کند. برای مردانی که به دنبال یک ضدآفتاب مؤثر و با قیمت مناسب هستند، یافتن محصولی که محافظت کافی را ارائه می‌کند، بسیار مهم است. بازار مملو از گزینه‌های مختلف است که در میان آن‌ها، برخی از ضدآفتاب‌ها به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن و خواص و ویژگی‌های خود، موردتوجه کاربران قرار می‌گیرند. این محصولات اغلب دارای سطوح حفاظتی و SPF مناسب برای استفاده روزانه هستند و از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین ضد آفتاب مناسب مردان را به همراه قیمتی که در حال حاضر در بازار ارائه می‌شوند، معرفی می‌کند.

1-کرم ضدآفتاب مردانه مای مدل Ultra Guard

کرم ضدآفتاب مردانه مای مدل Ultra Guard یک راه‌حل مراقبت از پوست مؤثر به شمار می‌رود که به طور ویژه برای رفع نیازهای محافظت از آفتاب برای پوست مردان تولید شده است. این کرم ضدآفتاب با SPF مناسب از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB محافظت و از آفتاب‌سوختگی و آسیب‌های احتمالی طولانی‌مدت پوست در برابر نور آفتاب جلوگیری می‌کند. این کرم که به طور خاص برای مردان فرموله شده است، علاوه بر اینکه کاربرد سبک و بدون چربی دارد، باعث جذب سریع بدون باقی‌ماندن اثر آن روی صورت می‌شود. قیمت این محصول ۱۰۹ هزار تومان است.

کرم ضدآفتاب مردانه مای مدل Ultra Guard

2-کرم ضدآفتاب رنگی پریم مدل Acnex SPF 60

کرم ضدآفتاب رنگی پریم مدل Acnex SPF 60 یک انتخاب مناسب برای روزهای آفتابی تابستان برای آقایان است. این کرم ضدآفتاب ایده‌آل برای انواع پوست‌های چرب تولید شده که با استفاده از SPF 60 به طور مؤثر یک سد محافظ در برابر اشعه‌های UVA، UVB و IR تشکیل می‌دهد. فرمول بدون روغن آن به تنظیم تولید سبوم کمک می‌کند و درعین‌حال با آکنه و باکتری‌های مولد آکنه و جوش مبارزه می‌نماید. قیمت این محصول ۱۸۶ هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

کرم ضدآفتاب رنگی پریم مدل Acnex SPF 60

3-کرم ضدآفتاب مای

کرم ضدآفتاب مای یک سپر قوی در برابر اشعه‌های مضر خورشید است که محافظت کاملی برای پوست آقایان ایجاد می‌کند. مکانیسم دفاعی ضدآفتاب بسیار مهم است؛ زیرا جو فقط طول‌موج‌های خاصی را مسدود می‌کند و افراد را در برابر طیف‌های باقی‌مانده A و B آسیب‌پذیر می‌کند. قرارگرفتن مداوم در معرض نور خورشید، به‌ویژه در طول فعالیت‌های خارج از منزل در نور مستقیم خورشید تابستان، می‌تواند منجر به  بروز لکه‌های پوستی شود. برای جلوگیری از این آسیب‌ها و لکه‌های پوستی می‌توان از کرم ضدآفتاب مای مخصوص آقایان استفاده کرد. قیمت این محصول ۷۲ هزار تومان است.

کرم ضدآفتاب مای

4-کرم ضدآفتاب رنگی مای مدل Extreme Protection

کرم ضدآفتاب رنگی مای مدل Extreme Protection به‌عنوان یک محصول شاخص در خط تولید این برند است که دفاع بسیار خوبی در برابر اشعه‌های مضر خورشید ارائه می‌دهد. این کرم با داشتن فاکتور محافظتی SPF 60 به‌عنوان  یک‌لایه محافظی قوی برای پوست شما عمل کرده و از آن در برابر اثرات مضر نور خورشید مراقبت می‌کند. این کرم با خنثی‌کردن مؤثر پرتوهای UVB و UVA، نه‌تنها از پوست شما محافظت می‌کند، بلکه زیبایی آن را با رنگ طبیعی خود افزایش می‌دهد. قیمت این محصول ۸۲ هزار تومان است.

کرم ضدآفتاب رنگی مای مدل Extreme Protection

5-کرم ضدآفتاب سی گل مدل SUNPRO

کرم ضدآفتاب سی گل مدل SUNPRO به عنوان یک محافظ پر قدرت در برابر اثرات مضر آفتاب بر روی پوست شما عمل می‌کند و با SPF60 دارای ترکیبی از مواد مفید مانند عصاره آلوئه‌ورا، جوانه گندم و ویتامین E است.  همچنین این کرم ضدآفتاب، با فیلترهای محافظ مهندسی شده تولید شده است که به طور مؤثر در برابر اشعه‌های UVA، UVB و IR قرار می‌گیرد. قیمت این محصول ۹۸ هزار تومان است.

کرم ضدآفتاب سی گل مدل SUNPRO

انتهای پیام

مرتبط با : مای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز