شیک ترین ست مردانه برای تازه دامادها از مدیسه + ایده هدیه روز پدر

شیک ترین ست مردانه برای تازه دامادها از مدیسه + ایده هدیه روز پدر کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

وقتی بحث خرید هدیه روز پدر برای تازه دامادهای خانواده پیش می‌آید، معمولا همه دنبال خرید هدیه‌هایی می‌گردند که علاوه‌بر شیک و آبرومند بودن بتواند وجهه خوبی را از خانواده‌ به‌نمایش بگذارد.

کاماپرس در این گزارش با جست‌وجو در سایت مدیسه که مجموعه‌ای از برندهای معتبر ایرانی و خارجی است، یک ست شیک مردانه را به شما معرفی می‌کند که آیتم‌های مختلف آن می‌تواند برای خرید هدیه روز پدر، به‌خصوص برای تازه دامادها، مناسب باشد.

کاپشن اور مردانه هوگرو 10424

کاپشن اور سایز هوگرو، یکی از آیتم‌های ترند زمستانه برای آقایان است که در سایت مدیسه با قیمت حدودی 4 میلیون و 950 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. کاپشن اور 10424 در رنگ سورمه‌ای و سایزبندی کامل از برند هوگرو عرضه شده است. الیاف پلی‌استر به‌کار رفته در این کاپشن با خلوص 100%، دوام و مقاومت آن در برابر رطوبت و خیس شدن را تا حد زیادی افزایش می‌دهد و خاصیت چروک‌ناپذیری را نیز به آن اضافه می‌کنند.

کاپشن اور مردانه هوگرو 10424 هدیه روز پدر کاماپرس

بیشتر بخوانبد:

راز آسمان پایتخت

بافت نیم زیپ مردانه هوگرو 10417

برند هوگرو بافت نیم زیپ 10417 را در دو رنگ سورمه‌ای و مشکی تولید و ارائه کرده است که با توجه به آیتم‌های قالب سورمه‌ای در این استایل، بیشتر رنگ مشکی آن مدنظر است. جنس این بافت نیم زیپ از 50% پارچه کتان و 50% پارچه آکرلیک تشکیل شده است. ترکیب این دو پارچه بافتی سبک، مقاوم در برابر حرارت و رطوبت و منعطف را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. سایت مدیسه این محصول را با قیمت روز 2 میلیون و 490 هزار تومان به‌فروش می‌رساند.

بافت نیم زیپ مردانه هوگرو 10417 هدیه روز پدر کاماپرس

شلوار جین مام استایل مردانه هوگرو 10382

شلوار جین مام استایل نسبت به شلوار جین‌های رگولار و اسلیم محبوبیت بیشتری در استایل‌های مردانه پیدا کرده است. برند هوگرو شلوار جین مام استایل 10382 را در دو رنگ آبی روشن و ذغالی با قیمت حدودی 1 میلیون و 790 هزار تومان در سایت مدیسه عرضه می‌کند.

شلوار جین مام استایل مردانه هوگرو 10382 هدیه روز پدر کاماپرس

نیم بوت چرم مردانه صاد Saad مدل AL4302

نیم بوت AL4302، یک نیم بوت مردانه از برند ایرانی صاد، تولیدکننده انواع محصولات چرمی زنانه و مردانه است که درحال حاضر در سایت مدیسه با قیمت 3 میلیون و 700 هزار تومان ارائه می‌شود. این محصول در سایزبندی 40 تا 44 و رنگ مشکی توسط برند صاد تولید و عرضه شده و از چرم طبیعی تشکیل شده است.

نیم بوت چرم مردانه صاد Saad هدیه روز پدر کاماپرس

شال گردن مردانه بافت آبی نفتی امشاسپند

شال گردن‌ یکی از اکسسوری‌های شیک و کاربردی در استایل‌های زمستانی است که آن‌ها را از سادگی و یکنواختی بیرون می‌آورد. شال گردن طرح‌دار بافت از برند امشاسپند ( Amshaspand) با ابعاد ‫27 * 210 سانتی متری در سایت مدیسه با قیمت روز 379 هزار تومان قابل سفارش است. توجه داشته باشید که شست‌وشوی این شال گردن باید در دمای 30 درجه سانتی‌گراد صورت گیرد تا از آسیب دیدن محصول جلوگیری شود.

شال گردن مردانه بافت آبی نفتی امشاسپند هدیه روز پدر کاماپرس

کلاه انگلیسی مردانه هوگرو 1028

اگر به‌دنبال اضافه کردن یک آیتم به استایل‌تان هستید که هم گرمابخش باشد و هم جلوه‌ای کلاسیک به آن ببخشد، کلاه انگلیسی یک گزینه مناسب است که باید آن را درنظر داشته باشید. کلاه انگلیسی 10288 از برند هوگرو در مدیسه با قیمت حدودی 638 هزار تومان موجود است. جنس لایه داخلی این محصول از پشم شیشه بوده که در رنگ‌بندی متنوع مشکی، شتری، طوسی، ملانژ و سورمه‌ای در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

کلاه انگلیسی مردانه کاماپرس هدیه روز پدر

انتهای پیام

مرتبط با : مدیسه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز