ارزان‌ ترین ویلای استخردار در شهریار شبی چند؟

شهریار_کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

باغات و ویلاهای شهریار برای تهرانی‌ها و ساکنان استان البرز به منظور سفر یک روزه و یا برگزاری یک دورهمی دوستانه و خانوادگی، گزینه مطلوب و در دسترسی است. شهرستان شهریار به نگین سرسبز غرب تهران مشهور است که در آن انواع گوناگون ویلاها و باغ‌ها احداث شده است. به همین دلیل بسیاری از مردم برای مسافرت‌های کوتاه‌مدت این منطقه را انتخاب می‌کنند که هم نزدیک تهران است و هم از شلوغی شهر به دور است. شما برای اقامت در این شهرستان می‌توانید در فصل‌های مختلف بنا بر هوای هر فصل ویلاهای خاصی را اجاره کنید.

کاماپرس با جستجو در سایت‌های اینترتی قیمت اجاره ویلای استخردار در شهریار را بررسی می‌کند.

کرایه ویلای استخردار برای 8 نفر

یک ویلای استخردار در شهریار به متراژ ۲۰۰ متر با دو اتاق‌خواب مناسب برای ۸ نفر مهمان را باید شبی حدودا 3 میلیون تومان اجاره کنید. این ویلا، استخری به ابعاد ۴ در ۹ متر با تصفیه اتوماتیک دارد و در تمام فصول سال، آب گرم آن فعال است. ار دیگر امکانات این ویلا می‌توان به سیستم سرمایشی مناسب و پارکینگ اشاره کرد.

همچنین یک ویلای ۱۵۰ متری یک‌خوابه در محیطی دنج و امن در منطقه کردزار شهریار که تا ۶ مهمان را پذیرش می‌کند، را می‌توان با شبی 2 میلیون تومان اجاره کرد. این ویلا استخری با ابعاد ۴ در ۶ متر دارد. چهار دست رخت خواب، توالت ایرانی و فرنگی، پارکینگ و حمام و لوازم آشپزی از دیگر امکانات این باغ است.

شهریار_کاماپرس

کرایه ویلا با استخر سرپوشیده در شهریار

ویلای دیگری با متراژ ۱۴۵ متر دوخوابه با میز فوتبال دستی و استخر سرپوشیده در شهرک بهاران بافاصله ۵ کیلومتری تا شهریار که پذیرش ۱۰ مهمان را دارد با شبی 2 میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در اختیار شما قرار می‌گیرد. این ویلا سرویس فرنگی و ایرانی و پارکینگ هم دارد، ولی باید وسایل آشپزی همراه خودتان داشته باشید.

کرایه ویلای خانوادگی در شهریار

ویلاهایی در شهریار هستند که برای مهمانی‌های پرجمعیت هم قابل‌استفاده هستند. این ویلاها بالای ۱۰۰ متر متراژ دارند و پذیرش تا ۱۰۰ نفر را نیز دارند؛ اما برای یک آخر هفته خانوادگی، بیشترین تعداد ظرفیت آنان تا ۱۲ نفر است. به عنوان مثال، یک ویلا استخر روباز با آب سرد، همراه با سرایداری حیاط و کباب‌پز دارد را می‌توانید شبی 2 میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اجاره کنید. پارکینگ و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سرایدار تمام‌وقت هم در ویلا حاضر است. ابعاد استخر این ویلا ۵ در ۱۰ متر است و تا ۳۱ شهریور هم فعال است.

رزرو باغ در شهریار

باغ ویلایی با متراژ ۹۰ متر در شهریار با استخر روباز آب گرم، پذیرایی آشپزخانه و اتاق مستر، سرویس ایرانی و فرنگی و آلاچیق و باربکیو در حیاط را شبی 3 میلیون تومان اجاره می‌دهند. استخر این ویلا ۳.۵ در ۵ متر است و گرمای آب آن در محدوده ۲۸ تا ۳۲ درجه سانتی‌گراد متغیر است. حداکثر ظرفیت این باغ  ۱۰ نفر و نوع اقامتگاه آن ویلایی است.‌

ویلای دیگری در بلوار رسول اکرم شهریار با استخر سرپوشیده آب گرم با ابعاد 4.5 در ۸ متر و دمای آب ۲۸ تا ۳۲ درجه سانتی گراد را شبی 2 میلیون ۹۵۰ هزار تومان اجاره می‌دهند. این ویلا سرایداری ۲۴ ساعته دارد و مجهز به دو تخت خواب یک‌نفره و ۶ دست رخت خواب سنتی است. این ویلا همچنین سرویس ایرانی فرنگی و پارکینگ و وسایل آشپزخانه را کامل دارد.

در منطقه فردوسیه در ۶ کیلومتری شهریار، یک ویلا با استخر روباز آب گرم را می‌توان شبی 2 میلیون و 300 هزار تومان اجاره کرد. ابعاد این استخر ۴ در ۶ متر است. حداکثر ظرفیت مهمان این ویلا هم ۱۲ نفر است.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپتریپجاباما
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز