جدیدترین قیمت آپارتمان 120 متری در شهریار

آپارتمان شهریار-کاماپرس

آب و هوای مطبوع و پایین بودن قیمت خانه در شهریار باعث شده تا افراد زیادی به خرید آپارتمان یا باغ ویلا در اینجا ترغیب شوند. شهریار فاصله بسیار کمی با پایتخت داشته و بنابراین، دسترسی خوبی هم به امکانات رفاهی شهر تهران دارد. در نتیجه، خرید ملک در شهریار بهترین گزینه برای دور شدن از شلوغی و آلودگی شهر تهران محسوب می‌شود.

بررسی‌ها حاکی از آن است که قیمت هر متر آپارتمان در شهریار از حدود 14 میلیون تومان آغاز شده و به 40 میلیون تومان هم می‌رسد. این در حالی است که متوسط قیمت مسکن در تهران به حدود 55 میلیون تومان رسیده است. کاماپرس در ادامه، قیمت آپارتمان‌های 120 متری در شهریار را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خرید مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*یک آپارتمان 120 متری نوساز در فردوسیه شهریار به قیمت یک میلیارد و 680 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه سوم واقع شده و دارای دو اتاق خواب، انباری و نورگیر عالی است. آپارتمان مذکور هیچگونه خلافی نداشته و پایان کار را اخذ کرده است.

راز آسمان پایتخت

*یک واحد 120 متری 12 سال ساخت در وحیدیه شهریار، یک میلیارد و 700 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد دارای دو اتاق خواب، پارکینگ، انباری و آسانسور بوده و در طبقه اول قرار دارد.

*قیمت آپارتمان دو خوابه ساخت سال 1401 در سعیدآباد شهریار، سه میلیارد و 18 میلیون تومان است. واحد آگهی شده دارای امکاناتی نظیر پارکینگ، انباری، آسانسور و کاغذ دیواری است. این آپارتمان دسترسی خوبی به امکانات رفاهی داشته و زیر قیمت منطقه به فروش می‌رسد.

*یک آپارتمان 120 متری کلید نخورده ساخت سال 1401 با قیمت سه میلیارد و 960 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در میدان معلم شهریار واقع شده و دارای امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ، انباری، دو اتاق خواب بزرگ و متریال عالی است.

*یک آپارتمان دو خوابه در خیابان شیخ طوسی شهریار، چهار میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان در سال 1392 ساخته شده و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است. واحد آگهی شده در طبقه دوم قرار داشته و نورگیر بسیار خوبی دارد.

*قیمت یک آپارتمان دو خوابه ساخت سال 1393 در چهارراه گاز شهریار، چهار میلیارد و 800 میلیون تومان است. پارکینگ، انباری، آسانسور، نورگیر عالی، کابینت ام دی اف و دسترسی خوب به مراکز خرید از جمله امکانات و مزایای این آپارتمان محسوب می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز