ارزان ترین هواپز بازار چند؟ / معرفی 5 مدل پرفروش

شاخص-کاماپرس
ژیوار

با توجه به رواج زندگی ماشینی و در پی آن عدم تحرک افراد، کاهش مصرف چربی‌های ناسالم به هر طریق ممکن، یکی از ضروریات محسوب می‌شود. یکی از ابزارهای مدرن و پرطرفدار در زمینه حفظ سلامتی، هواپز است. با داشتن چنین محصولی، می‌توان در طبخ غذا سریع‌‌تر عمل کرد و در کنار سرعت، طعم عالی به غذا داد.

جریان هوای گرم ایجاد شده در محیط داخلی هواپز به خوبی می‌تواند غذا را به صورت کامل و با کمترین میزان مصرف روغن مغزپخت کند. با وجود چنین محصولی نه تنها می‌توان غذای سالم‌تر و خوشمزه‌تری تهیه کرد، بلکه این روند در سریع‌ترین زمان ممکن اتفاق می‌افتد و از این رو کاربران می‌توانند زمان کمتری را صرف آشپزی کنند. گزینه‌های باکیفیت و با قیمت ارزان موجود در بازار، گزینه مناسبی برای کاربران محسوب می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 مدل پرفروش هواپز می‌پردازد که از لحاظ قیمتی نیز در میان ارزان‌ترین گزینه‌ها قرار دارند.

هواپز دسینی مدل توربو

این مدل هواپز دسینی در انتهای خردادماه 1403 با قیمت حدودی 2 میلیون و 875 هزار تومان یکی از ارزان‌ترین هواپزهای موجود در بازار محسوب می‌شود. خاصیت فر نوری فلیور ویو یکی از تکنولوژی‌های کاربردی این مدل هواپز است که در پخت بهتر غذا و بافت سبک‌تر و سالم‌تر آن تأثیر بسزایی دارد. این محصول را می‌توان به راحتی درون ماشین ظرفشویی نیز شست. دو طبقه مجزا در این مدل هواپز، به کاربر امکان تهیه دو غذا با ماهیت متفاوت را می‌دهد.

1-کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

هواپز مدل Conversation

این مدل هواپز با قیمت حدودی 3 میلیون تومان در رنگ مشکی، یکی از محصولات ارزان قیمت و پرطرفدار بازار محسوب می‌شود. علاوه بر پخت بدون روغن غذا، از این هواپز می‌توان برای بخارپز کردن انواع سبزیجات استفاده کرد، بدون آنکه مواد مغذی موجود در سبزیجات از دست برود. این محصول نیز از دو طبقه مجزا برخوردار است و می‌توان در آن واحد دو غذا را با یکدیگر پخت؛ بدون آنکه مزه‌ها در یکدیگر ترکیب شود.

2-کاماپرس

هواپز زوله له مدل ZA004

این مدل هواپز زوله له با قیمت حدودی 3 میلیون و 133 هزار تومان در دو رنگ مشکی و سفید در بازار موجود است. این محصول پرکاربرد با مخزن داخلی از جنس تفلون، حدود 4.5 لیتر گنجایش دارد. این دستگاه می‌تواند مصرف روغن را تا 80 درصد کاهش دهد و این یعنی با تهیه چنین محصولی می‌توان چیپس و مرغ سوخاری را به صورت سالم پخت؛ بنابراین گزینه مناسبی برای افراد سالمند و کاربرانی است که به دنبال غذای رژیمی هستند.

3-کاماپرس

هواپز مباشی مدل ME-AF654

این مدل هواپز مباشی با قیمت حدودی 3 میلیون و 190 هزار تومان عرضه می‌شود. ظرفیت مخزن 5 لیتری، این محصول را به گزینه‌ای ایده‌آل برای انجام آشپزی روزمره تبدیل می‌کند. همچنین این مدل هواپز با برخورداری از 10 برنامه پخت غذایی، متناسب با نوع غذا می‌تواند بهترین برنامه پخت را ارائه دهد. صفحه نمایش این محصول نیز لمسی است و از این لحاظ نمای ظاهری زیبایی نیز دارد.

4-کاماپرس

هواپز مباشی مدل ME-AF653

این مدل هواپز مباشی با قیمت حدودی 3 میلیون و 480 هزار تومان، از ظرفیت دیگ 6 لیتری برخوردار است. قسمت داخلی این محصول از فلز ضدزنگ طراحی شده و با سطح داخلی نچسب، می‌توان به آسانی روند شستشوی این محصول را عملی کرد. 7 برنامه مختلف پخت و پز، این دستگاه را به گزینه‌ای مناسب برای پخت انواع مرغ‌های سوخاری، چیپس کریسپی، ماهی و بخارپز کردن سبزیجات تبدیل می‌کند.

5-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنترایمالزدیجی کالاشهر لوازم‌ خانگی
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان