ارزان‌ ترین خانه برای رهن و اجاره در ستارخان + قیمت

ستارخان- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

محله ستارخان یکی از مناطق معروف و نامدار پایتخت است؛ این منطقه که نامش را از یکی از سرداران جنبش مشروطه گرفته، قدمتی به درازای تاریخ تهران دارد. ستارخان در حال حاضر، خیابانی طولانی از میدان دوم صادقیه تا میدان توحید را دربر می‌گیرد.

این منطقه به‌دلیل چسبیده‌ بودن به خیابان‌های مرکزی تهران، مانند خیابان انقلاب، آزادی و جمهوری و نزدیک بودن به اتوبان‌های اصلی مانند شیخ فضل‌الله و چمران و همچنین یادگار امام، با تقاضای بالای برای خرید خانه و یا رهن و اجاره روبه‌روست.

ستارخان- کاماپرس

کاماپرس در این گزارش با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی قصد دارد، ارزان‌ترین آپارتمان را برای رهن و اجاره در ستارخان معرفی کند.

رهن و اجاره خانه ۷۴ متری در ستارخان

اگر بخواهید در این منطقه قدیمی با بودجه تقریبی بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان پول‌پیش و کرایه کمتر از ۱۰ میلیون تومان آپارتمانی برای زندگی یا کار رهن و اجاره کنید، باید به سراغ خانه‌های قدیمی و کوچک بروید. به‌عنوان‌مثال یک باب آپارتمان ۷۴ متری یک‌خوابه واقع در چهارراه خسرو، را می‌توانید با پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان برای رهن و ماهانه ۱۰ میلیون تومان اجاره کنید. این آپارتمان ۳۵ ساله، به گفته مالک کاملاً بازسازی شده است.

رهن و اجاره خانه تک‌واحدی در ستارخان

همچنین یک آپارتمان ۷۵ متری، ۲ خوابه ۲۳ساله، با قیمت ۷۰۰ میلیون رهن و ماهی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای اجاره آگهی شده است. نرخ رهن و اجاره این واحد بدون پارکینگ و آسانسور، غیرقابل‌تبدیل است. از امکانات این آپارتمان می‌توان به تک‌واحدی بودن، داشتن بالکن بزرگ و نورگیر فوق‌العاده اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

رهن و اجاره خانه ۵۰ متری در ستارخان

اگر می‌خواهید خانه‌ای نوساز رهن و اجاره کنید، یکی از ارزان‌ترین آپارتمان‌های موجود، ۵۰ متر است که به مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان برای رهن کامل آگهی شده است. این واحد که در طبقه دوم واقع شده، آسانسور و پارکینگ ندارد، اما دارای انباری است. آشپزخانه اوپن با کابینت هایگلاس، گاز رومیزی و سالن پرده‌خور با نورگیری وسیع از ویژگی‌های این آپارتمان نقلی است.

هم‌خانه شدن در ستارخان

اگر زن مجرد هستید و می‌توانید فضای زندگی خود را با زن دیگری شریک شوید، می‌توانید با پرداخت ماهانه ۲ میلیون تومان با یک خانم حدوداً ۳۰ساله هم‌خانه شوید. در این آگهی آمده است که واحد موردنظر ۸۰ متر است و ۲ اتاق‌خواب دارد. این آپارتمان تقریباً تازه‌ساخت در یکی از بهترین فرعی‌های ستارخان واقع شده اما فاقد پارکینگ است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپورکیلید
روکش مارال
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز