ارزانترین بلیت پرواز تفلیس برای تعطیلات آخر تیر

تفلیس_کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تفلیس پایتخت و در عین حال بزرگ‌ترین شهر گرجستان است. این شهر در شرق قاره اروپا واقع‌شده است. تفلیس در دو طرف رود کُر قرار دارد و از سه طرف توسط کوه‌ها احاطه‌شده است. این شهر طی سالیان اخیر با توجه به برنامه ریزی در حوزه گرشگری، مسافران زیادی را جذب کرده و جزو مقاصد پرطرفدار به خصوص در طول تابستان محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس، معماری تفلیس ترکیبی از سبک‌های قرون وسطی، نئوکلاسیک و استالینیست است. تفلیس در طول تاریخ محل سکونت مردمان مختلف با نژادها، فرهنگ‌ها و ادیان مختلف بوده اما امروزه به عنوان یکی از شهرهای مسیحی ارتدکس شرقی شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید

سفر به تفلیس

برای سفر به تفلیس می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد. از کلیه وسایل حمل و نقلی همچون ماشین شخصی، اتوبوس، قطار یا هواپیما می‌توان برای سفر به این شهر توریستی استفاده کرد.

شایان ذکر است که فرودگاه بین‌المللی تفلیس که در 17 کیلومتری جنوب شرقی شهر قرار دارد، مهم‌ترین فرودگاه کشور گرجستان است.

تفلیس_کاماپرس

برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی تفلیس

کلیسای متخی: این کلیسا در قرن 12 میلادی به عنوان مکانی برای نیایش مسیحیان شاخه ارتدکس احداث شد اما در طول تاریخ برای مدتی به مسجد تبدیل شد.

مسجد جمعه تفلیس: این مسجد در قرن 16 میلادی ساخته شد و در بافت قدیمی و اصلی تفلیس قرار دارد. مسجد جمعه نماد اتحاد مسلمانان شیعه و سنی گرجستان است.

بنای یادبود گرجستان: این بنای یادبود توسط مجسمه‌ساز برجسته گرجستانی سهراب سره تلی ساخته‌شده و یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های تفلیس است.

محله قدیمی تفلیس: بخشی از بافت تفلیس که اکثر جاذبه‌های تاریخی در همین منطقه قرار دارند و ترکیبی از سنت و مدرنیته را به نمایش می‌گذارند.

بهترین زمان برای بازدید از بناهای تاریخی تفلیس

بهترین زمان برای بازدید از بناهای تاریخی تفلیس در طول ماه‌های گرم و معتدل است. تفلیس به دلیل موقعیت جغرافیایی خود دارای آب‌وهوای نسبتاً معتدل است و بیشتر ماه‌های سال شرایط مناسبی برای گردشگری دارد. با این حال، بهترین زمان برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی این شهر فصول بهار و پاییز است.

بلیت پرواز تفلیس روزهای 23 تا 25 تیر ماه

*پرواز ایر عربیا شنبه 23 تیر ساعت 14 و 25 دقیقه تهران را ترک می‌کند و با یک توقف 15 ساعته در شارجه ساعت 11 و 25 دقیقه به تفلیس می‌رسد. این پرواز بدون بار است و 14 میلیون و 425 هزار تومان قیمت دارد.

*پرواز قطر ایویز روز 23 تیر ساعت 22 و 45 دقیقه تهران را ترک می‌کند و ساعت 20 دقیقه بامداد به دوحه می‌رسد. این پرواز بعد از 8 ساعت توقف راهی تفلیس می شود این پرواز 20 میلیون قیمت دارد.

*پرواز ترکیش ایرلاین روز شنبه 23 تیر ساعت 1 و 40 دقیقه بامداد تهران را به مقصد استانبول ترک می‌کند و بعد از 1 ساعت و 45 دقیقه توقف راهی تفلیس می‌شود. این پرواز را می‌توانید با قیمت 25 میلیون و 586 هزار تومان خریداری کنید.

*روز یکشنبه 24 تیر پرواز مستقیم آسمان به مقصد تفلیس ساعت 10 و 5 دقیقه صبح حرکت می‌کند و 12 و 5 دقیقه به مقصد می‌رسد این پرواز 8 میلیون و 287 هزار تومان قیمت دارد و اکونومی است.

*پروزا بیزنس کلای آسمان همین ساعت تهران را ترک می‌کند و 8 میلیون و 775 هزار تومان قیمت دارد.

*پرواز ایر عریبا ساعت 11.25 دقیقه از تهران حرکت می‌کند و پس از توقف در فرودگاه شارجه به سمت تفلیس حرکت می‌کند قیمت این پرواز 18 میلیون تومان است.

*پرواز سیستمی پگاسوس روز یک‌شنبه 24 تیر ساعت 3 و 45 دقیقه بامداد تهران را ترک می‌کند پس از توقف در فرودگاه استانبول به مقصد تفلیس حرکت می‌کند. این پرواز 18 میلیون و 737 هزار تومان قیمت دارد.

تفلیس_کاماپرس

*پرواز ایران ایر تور روز 25 تیر ماه ساعت 13 و 5 دقیقه تهران را ترک می‌کند و ساعت 15 و 5 دقیقه به تفلیس می‌رسد. این پروز چارتری است و 7 میلیون 135 هزار تومان قیمت دارد.

*پرواز سیستمی ایران ایر تور ساعت 13 و 5 دقیقه از تهران حرکت می‌کند و ساعت 16 و 5 دقیقه به تفلیس می‌رسد. این پرواز 7 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد.

*پرواز قشم ایر ساعت 8 و 5 دقیقه به مقصد تفلیس حرکت می‌کند و ساعت 9 و 50 دقیقه به مقصد می‌رسد و 7 میلیون و 90 هزار تومان قیمت دارد.

شایان ذکر است که بلیت پرواز تفلیس در تاریخ‌های یاد شده را می‌توانید از سایت‌های علی‌بابا، سفر مارکت و فلای تودی خریداری کنید.

انتهای پیام

 

 

 

مرتبط با : سفرمارکتعلی بابافلای تودی
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز