قیمت گران‌تر تورهای زمینی گرجستان نسبت به هوایی در نوروز 1403

تور گرجستان-کاماپرس
لست سکند

ارزان بودن تورهای هوایی گرجستان نسبت به تورهای زمینی در نوروز 1403 مسافران را شگفت‌زده کرده است! جالب است بدانید امسال قیمت تور گرجستان زمینی نسبت به تورهای هوایی افزایش پیدا کرده است و همین مسئله موجب شده بیشتر مسافران به فکر رزرو این تور به صورت هوایی باشند.  اگر به فکر رزرو تور تفلیس هستید، گزینه هوایی مقرون به صرفه‌تر برای شما تمام می‌شود. از طرفی از مسیر هوایی سریع‌تر به مقصد می‌رسید و دیگر خستگی مسیر ندارید.

رسم توضيحي 1قیمت تور گرجستان نوروز چقدر است؟

چرا تورهای زمینی گرجستان لحظه آخر ارزان‌‎تر از تورهای هوایی است؟

همه ما می‌دانیم که همیشه سفر هوایی قیمت بالاتری نسبت به سفر زمینی دارد؛ پس اگر از پایین بودن قیمت تور گرجستان هوایی متعجب باشید حق دارید! اما باید گفت تورهای زمینی به کشور گرجستان ترکیبی هستند و در صورت رزرو آن‌ها از 2 یا 3 شهر گرجستان دیدن می‌کنید. در حالی که تورهای هوایی تک مقصده هستند و شما فقط فرصت بازدید از یک شهر را خواهید داشت. پس همانطور که انتظار می‌رود بازدید از چند شهر مستلزم هزینه بیشتری است؛ از این رو قیمت تور تفلیس و گرجستان زمینی بیشتر از تور هوایی خواهد بود.

پکیج تورهای زمینی و هوایی گرجستان لحظه آخر به همراه قیمت

آژانس گردشگری لحظه آخر با برگزاری تورهای زمینی و هوایی متنوع، این امکان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا بنابر بودجه و ترجیح خود بهترین گزینه را انتخاب کنند. شما می‌توانید با انتخاب تورهای ترکیبی زمینی لحظه آخر، هزینه بیشتری بپردازید؛ اما از چند شهر زیبای گرجستان دیدن کنید و یا با انتخاب تورهای هوایی به یک شهر سفر کنید و سفری تک مقصده اما راحت داشته باشید. در جدول زیر لیستی از تورهای محبوب گرجستان که از این آژانس می‌توانید رزرو نمایید را آورده‌ایم:

نام تور تاریخ برگزاری ساعت حرکت ساعت بازگشت نوع سفر تعداد روزهای اقامت شروع قیمت
تور باتومی نوروز 3 تا 14 فروردین 14:00 18:50 هوایی 3 شب 16.000.000 تومان
تور تفلیس نوروز 2 تا 13 فروردین 16:00 15:25 هوایی 4 شب 14.000.000 تومان
تور تفلیس ویژه نوروز 27 اسفند تا 15 فروردین 18:00 22:00 هوایی 3 شب 13.000.000 تومان
تور تفلیس فروردین 13 تا 20 فروردین 8:00 13:10 هوایی 3 شب 10.000.000 تومان
تور ترکیبی ترابزون و باتومی نوروز 28 اسفند تا 7 فروردین 12:00 11:30 زمینی 6 شب 16.000.000 تومان
تور ترکیبی ترابزون و باتومی 28 اسفند تا 12 فروردین 18:00 4:30 زمینی 6 شب 16.500.000

خدمات تورهای زمینی و هوایی گرجستان لحظه آخر

خدمات هر تور به آژانس برگزارکننده و زمینی یا هوایی بودن آن بستگی دارد. لازم است بدانید هر چقدر امکانات تور بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش میابد؛ بنابراین توجه به خدمات را قبل از رزرو فراموش نکنید. اگرچه هر آژانس ممکن است خدمات متفاوتی روی تور ارائه دهد؛ اما به طور کلی اکثر آژانس‌های فعال در لحظه آخر روی تورهای خود خدمات زیر را ارائه می‌دهند:

راز آسمان پایتخت
  • بلیط رفت و برگشت اتوبوس یا قطار
  • اقامت در هتل به همراه صبحانه رایگان
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • تور لیدر فارسی زبان

برای شرکت در تور زمینی یا هوایی گرجستان چه مدارکی نیاز داریم؟

تورگرجستان-کاماپرس

مسافران ایرانی به سفر به گرجستان نیاز به دریافت ویزا ندارند؛ بنابراین از این جهت کار شما راحت است و می‌توانید بدون نیاز به ویزا و دردسرهای دریافت آن به این کشور سفر کنید. برای شرکت در تور زمینی یا هوایی گرجستان تنها کافیست پاسپورت داشته باشید و بلیط رفت و برگشت، ووچر هتل یا اقامتگاه همراه شما باشد. اصولا زمانی که با تور به این کشور سفر می‌کنید تمام این مدارک را باید به آژانس مربوطه تحویل دهید و باقی کارها را خود آزانس انجام می‌دهد. فراوش نکنید که پاسپورت شما باید حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد.

فاصله زمانی ایران تا گرجستان با تور زمینی و هوایی

اگر تصمیم بگیرید با تور زمینی به گرجستان سفر کنید، مسلما مدت زمان بیشتری در راه هستید تا تور هوایی؛ بنابراین باید خستگی مسیر را در نظر بگیرید. فاصله زمینی ایران تا گرجستان اصولتا 10 تا 12 ساعت طول می‌کشد؛ البته به مسیری که از آن عبور می‌کنید نیز بستگی دارد. به طور مثال محبوب‌ترین مسیر برای سفر زمینی به گرجستان مرز بازرگان در شمال غربی ایران است که از تهران 600 کیلومتر  فاصله دارد و از نظر فاصله زمانی جدود 12 تا 13 ساعت در راه هستید. اگر با تور هوایی به این کشور سفر کنید تنها 1 ساعت و نیم در راه خواهید بود.

رزرو تورهای هوایی و زمینی گرجستان در لحظه آخر

رزرو تور گرجستان-کاماپرس

آژانس گردشگری لحظه آخر امکان رزرو تور گرجستان به صورت زمینی و هوایی و با شرایط پرداخت نقد و اقساط را برای مسافران فراهم کرده است؛ بنابراین اگر قصد دارید در نوروز 1403 به این کشور سفر کنید، می‌توانید با تورهای هوایی مقرون به صرفه و ارزان‌تر از تورهای زمینی به این کشور سفر کنید. همچنین تورهای ترکیبی هوایی و زمینی گرجستان لحظه آخر نیز فرصت بازدید از 2 تا 3 شهر را برای شما فراهم می‌کند. به منظور مشاهده قیمت تور گرجستان و رزرو تور تفلیس  به سایت لحظه آخر مراجعه نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز