اخذ فوری و آسان اقامت فرانسه

اقامت فرانسه-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خودحمایتی فرانسه روشی برای اقامت در این کشور است که تنها با اثبات داشتن سرمایه و بدون نیاز به مجوز کاری، مدرک زبان و انتقال سرمایه صورت می‌گیرد. این روش به اقامت تمکن مالی فرانسه نیز معروف است که ابتدا یک سال اقامت به متقاضی اعطا می‌شود و اشخاص می‌توانند پس از گذشت پنج سال و در صورت مهیا بودن شرایط، به صورت دائمی اقامت فرانسه را دریافت کنند.

به گزارش کاماپرس، در اقامت خودحمایتی فرانسه شرط سنی وجود ندارد و متقاضی می‌تواند با 40 هزار یورو برای خود، 20 هزار یورو برای همسر و 10 هزار یورو برای هر فرزند خود، اقامت فرانسه را دریافت کند. کسانی که از تمکن مالی خوبی برخوردارند و حداقل یک بار سفر توریستی به فرانسه داشته‌اند، می‌توانند برای دریافت اقامت فرانسه اقدام کنند. در ادامه، جزئیات و اطلاعات مربوط به اقامت خودحمایتی فرانسه مورد بررسی قرار گرفته است.

قوانین اخذ اقامت فرانسه به صورت خودحمایتی

اثبات تمکن مالی کافی اولین شرط برای دریافت این اقامت است. البته باید توجه داشت که پس از دریافت اقامت فرانسه، نیازی به سرمایه‌گذاری یا حضور دائمی در این کشور نیست؛ مگر اینکه متقاضی دارای فرزند مدرسه‌ای باشد. در این صورت، فرزند وی باید حتماً در مدارس فرانسه ادامه تحصیل دهد. به علاوه، متقاضی تنها می‌تواند برای فرزندان مجرد و زیر 18 سال خود این اقامت را دریافت کند.

متقاضی حتی نیازی ندارد که سرمایه خود را به بانک‌های فرانسوی منتقل کند و تنها کافی است که تمکن مالی را با توجه به حساب بانکی خود در ایران اثبات کند. میزان تمکن مالی بر اساس نرخ ارز دولتی محاسبه شده و ارائه سند ملکی هم می‌تواند در روند دریافت این اقامت تاثیرگذار باشد.

فرد باید اثبات کند که معادل 40 هزار یورو در حساب بانکی خود سرمایه دارد و از درآمد ماهانه ثابت برخوردار است. این درآمد ثابت برای شخص اصلی معادل 3000 یورو است. همسر وی نیز باید ماهانه 4500 یورو و هر کدام از فرزندانش ماهانه 900 یورو درآمد ثابت داشته باشند. این اشخاص نیازی به ارائه مدرک تحصیلی یا زبان ندارند و حتی ملزم به زندگی دائمی در فرانسه هم نیستند.

راز آسمان پایتخت

یکی دیگر از شروط الزامی اقامت خودحمایتی فرانسه، داشتن ویزای توریستی و سابقه یک بار سفر به فرانسه یا کشورهای عضو شنگن است. لازم به ذکر است، اشخاصی که این اقامت را دریافت می‌کنند، مجوز کار در فرانسه نخواهند داشت، اما می‌توانند در زمینه خرید ملک و مستغلات در فرانسه سرمایه‌گذاری کنند یا به ادامه تحصیل بپردازند.

اقامت فرانسه-کاماپرس

مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت خودحمایتی فرانسه

مدارکی که در ادامه معرفی می‌شود، باید در روز مراجعه به سفارت، همراه متقاضی باشد:

  • گذرنامه
  • فرم درخواست تکمیل شده
  • عکس پرسنلی پاسپورتی
  • بیمه درمانی تا سقف 30 هزار یورو
  • مدارک مربوط به اثبات تمکن مالی شامل سهام، سند ملکی، اجاره‌نامه، سود سپرده و نظایر آن
  • اظهارنامه عدم کار در فرانسه
  • اثبات داشتن محل زندگی در فرانسه (مانند اجاره‌نامه)
  • نامه عدم سوء سابقه کیفری
  • سند ازدواج
  • مدارک هویتی خود و همراهان

مزایای اقامت خودحمایتی فرانسه

دریافت این اقامت برای کسانی که به دنبال گسترش تجارت و سرمایه‌گذاری در فرانسه هستند، روش مناسبی است. هر چند فرد اجازه کار در فرانسه را ندارد، اما پس از گذشت پنج سال و دریافت اقامت دائم، دیگر محدودیتی از این نظر نخواهد داشت. چنانچه فرد قصد داشته باشد در طول این پنج سال مشغول کار شود، باید ویزای فرانسه از نوع کاری دریافت کند. امکان تحصیل رایگان فرزندان در دانشگاه‌ها و مدارس فرانسه، تردد آزاد به کشورهای شنگن، امکان دریافت وام‌های بانکی، اخذ پاسپورت فرانسوی پس از گذشت دو سال، امکان اخذ اقامت دائم بدون حضور دائمی و امکان سرمایه‌گذاری در فرانسه از جمله مزایای این نوع اقامت است. به علاوه، فرد می‌تواند بعد از دریافت اقامت فرانسه، ویزای کشورهای آمریکا، استرالیا، کانادا و انگلستان را به راحتی دریافت کند.

اقامت فرانسه-کاماپرس

اخذ فوری و آسان اقامت تمکن مالی فرانسه

چنانچه برای اخذ اقامت خودحمایتی یا ویزای فرانسه به راهنمایی بیشتر نیاز دارید، می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی و رایگان موسسه حقوقی “سام” بهره‌مند شوید. این موسسه با کمک وکلای پایه یک دادگستری ایران و همکاران خود در سراسر اروپا مجموعه‌ای فراهم کرده است تا متقاضیان بتوانند با نازل‌ترین هزینه و کمترین دغدغه، جهت انجام امور مالی، سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت اروپا اقدام کنند. برای تماس با کارشناسان موسسه حقوقی سام می‌توانید با شماره تلفن‌های ۸۸۵۶۶۷۵۵ یا ۰۹۱۲۹۰۵۶۸۷۷ تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سام ویزا
دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “اخذ فوری و آسان اقامت فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز