اجاره پژو 207 اتوماتیک در تهران چقدر آب می خورد؟

اجاره 207 در تهران-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خودروی 207 به دلیل طراحی ظاهر و بدنه و برخی امکانات فنی و ایمنی یکی از خودروهای پرطرفدار به خصوص بین جوان‌ترها محسوب می‌شود. تعمیر قطعات 207 به راحتی صورت می‌گیرد و فرمان این ماشین هیدرولیک است. تمام این ویژگی‌ها علاوه بر اینکه این خودرو را پرفروش کرده، باعث شده تا افراد زیادی برای مناسبت‌های مختلف و یا گشت زنی و مسافرت این خودرو را از شرکت‌های اجاره اتومبیل، در بازه‌های زمانی مشخص و مورد نیاز اجاره کنند.

به گزارش کاماپرس، در کنار ظاهری مناسب این خودور شتاب خوبی دارد و قیمت آن هم برای اجاره به نسبت اقتصادی است و در شرکت‌های اجاره خودرو، جزو گزینه‌های مطرح محسوب می‌شود. اگر بخواهیم به صورت موردی مقایسه کنیم مبلغ اجاره این خودرو از نمونه‌هایی مانند سراتو خیلی کمتر است.

بیشتر بخوانید:

اجاره 207 اتوماتیک در تهران به مدت حداقل 3 روز

بسیاری از شرکت‌ها کمترین زمانی که برای اجاره خودروی 207 در نظر گرفته‌اند، بین 3 تا 6 روز است، یعنی کمتر از 3 روز نمی‌توانید 207 را اجاره کنید. برای این مدت هم باید روزانه مبلغی حدود یک میلیون و 790 هزار تومان بپردازند. گفتنی است این مبلغ برای اجاره خودرو بدون راننده است.

اجاره 207 اتوماتیک در تهران به مدت بین 7 تا 21 روز

اگر متقاضی قصد دارد مدت زمانی طولانی‌تر و تا سه هفته را اقدام به اجاره خودروی 207 کند، باید یک میلیون و 690 هزار تومان روزانه پرداخت کند. برای اجاره کردن هم، مدرک گواهینامه و حداقل سن 20 سال از قوانین بسیاری از شرکت‌های اجاره خودرو به شمار می‌رود.

اجاره 207 اتوماتیک در تهران به مدت بیشتر از 21 روز

افرادی به دلایل مختلف به زمان بیشتری برای اجاره خودروی 207 نیاز دارند و بیشتر از 21 روز می‌خواهند آن را در اختیار داشته باشند، در این صورت میزان مبلغ اجاره کمتر می‌شود و به عدد یک میلیون و 590 هزار تومان روزانه می‌رسد.

اجاره 207 در تهران-کاماپرس

مدارک لازم جهت اجاره 207 اتوماتیک در تهران

برخی از شرکت‌های اجاره خودرو قوانین و مدارکی را برای اجاره دادن ماشین مورد نظرتان دریافت می‌کنند که در مورد 207 هم صدق می‌کند. اگر مقیم ایران هستید و قصد کرایه 207 را دارید باید مدارکی از جمله گواهینامه با اعتبار 6 ماهه، کپی از کارت ملی، سفته یا چک به ارزش خودرو ۲۰۷ اتوماتیک، ودیعه ضمانت نقدی را در اختیار شرکت بگذارید.

اگر هم ساکن خارج کشور هستید، به همراه دشتن مدارکی مانند گواهینامه رانندگی کشور محل سکونت یا کپی از گواهینامه رانندگی بين‌المللی، کپی از پاسپورت و… الزامی است.

چند نکته برای اجاره 207 اتوماتیک در تهران

معمولا اکثر شرکت‌های اجاره خودروی 207، خودرو را کارواش شده و با باک بنزین بیشتر از نصف به مشتری تحویل می‌دهند.

از آنجایی که خودروی پژو ۲۰۷ دنده‌ اتومات، محدودیت کیلومتری در طول روز را دارد و راننده مجاز به طی 300 کیلومتر در روز است در صورتی که مشتری بیشتر از این میزان رانندگی کند باید مبلغ بیشتری را به شرکت موردنظر پرداخت کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنتسعادت رنت
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز