اجاره آپارتمان با ویو دریاچه چیتگر ؛ از ودیعه 100 میلیونی تا رهن 3 میلیاردی

ژیوار

بیشتر خانه‌های اطراف دریاچه چیتگر در برج‌های نوساز قرار دارند و چون دارای چشم انداز دریاچه هستند، با مبلغ نسبتا بالایی اجاره داده می‌شوند. به طور مثال خانه‌هایی با ویو کامل دریاچه با ودیعه بین یک الی 2 میلیارد اجاره داده می‌شوند؛ اما هر چه خانه‌ها از دریاچه دورتر شوند، این مبالغ کم‌تر می‌شود و به ودیعه 600 یا 500 میلیون می‌رسد.

کاماپرس در این گزارش کف قیمت اجاره خانه در اطراف دریاچه چیتگر را بررسی می‌کند.

 600 میلیون ودیعه برای زندگی در برج

خانه‌ای 85 متری و یک خواب در منطقه دریاچه چیتگر برای اجاره آگهی شده است. این واحد تازه ساخت در طبقه 19 برج قرار دارد که با وجود پنچره‌های استاندارد نور کافی به داخل خانه می‌آید. همچنین تراس قابل استفاده و طراحی داخلی، فضای دلنشینی را ایجاد کرده است. از دیگر امکانات این خانه می‌توان به چند مورد دیگر اشاره کرد؛ این خانه سه لاین آسانسور نفربر و باربر در لابی دارد. همچنین آنتن و اینترنت مرکزی و کافی‌شاپ از دیگر امکانات ساختمان است. این خانه با مبلغ 600 میلیون ودیعه و ماهی 15 میلیون، اجاره داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

خانه کلیدنخورده با ودیعه یک میلیارد تومانی در دریاچه

تعداد خانه‌های کلیدنخورده‌ در اطراف دریاچه چیتگر زیاد است. همچون خانه‌ای 118 متری و دو خواب که در طبقه دوازدهم یک برج تازه ساخت برای اجاره آگهی شده است. طبق منطقه جغرافیایی این واحد، دسترسی کامل به دریاچه، مال‌های منطقه، اتوبان‌های مهم تهران و دیگر امکانات رفاهی را داراست. این واحد مسکونی کلیدنخورده را با یک میلیارد می‌توانید رهن کامل کنید.

دریان سفر امید

چیتگر - کاماپرس

160 متر خانه با چشم‌اندازی از دریاچه

برج الماس واقع در اطراف دریاچه چیتگر یکی از واحدهای 160 متری طبقه ششم خود را برای اجاره آگهی کرده است. این برج تازه ساخت تا دریاچه تنها 500 متر فاصله دارد و فول دیزاین است. این آپارتمان دارای سه خواب، به همراه یک خواب مستر، دو پارکینگ، کابینت‌های ممبران و سیستم کامل گرمایش و سرمایشی است. این خانه‌ی یک سال ساخت با مبلغ 2 میلیارد رهن کامل داده می‌شود.

رهن 3 میلیاردی با ویو دریاچه

واحدی در بین آگهی خانه‌های اطراف دریاچه چیتگر، در طبقه هفتم یک برج با متراژ 81 متر یک اجاره داده می‌شود. این واحد دارای امکانات رفاهی و تفریحی از جمله سالن بدنسازی، سونا، جکوزی و استخر مشاع، سالن یوگا، آلاچیق، فضای بازی کودکان، حیاط مشاع، لابی، روف گاردن، فضای سبز و باربیکیو است. همچنین طبق اطلاعات تکمیلی، این واحد امکاناتی از جمله دوربین مداربسته، پله اضطراری، مرکز مانیتورینگ، حفاظ، سرایدار، گاو صندوق، نگهبانی 24 ساعته، اطفاء حریق، دزد گیر، درب ضد سرقت، اعلام حریق، درب ریموت کنترلی هم دارد. برای رهن این خانه با چشم انداز دریاچه، باید 3 میلیارد تومان بپردازید.

آپارتمانی با امکانات کامل و ویو دریاچه

در اطراف دریاچه چیتگر، خانه‌ای 80 متری در طبقه نوزدهم برج آبشار با 2 اتاق خواب و تراسی بزرگ قرار داد. این خانه برای اجاره سالانه آگهی شده و در اطلاعات خانه اعلام شده که دارای شوتینگ، سالن اجتماعات و ورزشی، لابی و لابی من شبانه روزی است. همچنین چیلر مرکزی، دوربین مدار بسته، دسترسی عالی به مترو، فضای باز برای کودکان، انباری، پارکینگ و درب ضد سرقت از دیگر امکانات آن به حساب می‌آید. خانه‌ای با این امکانات را می‌توان با 100 میلیون پول ودیعه و ماهی 30 میلیون اجاره ماهیانه اجاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیش دنگکیلید
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان