آیا مرسدس بنز میباخ 6 به راستی 6 متر طول دارد؟

ژیوار

ویژن مرسدس میباخ 6 کابریولی به عنوان یک خودرو برقی طراحی شده است. پیشرانه این خودرو 735 اسب بخار نیرو تولید می کند و یک باتری که در کف تعبیه شده است به آن اجازه می دهد با هر بار شارژ مسافتی بیش از 500 کیلومتر را بپیماید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که ویژگی های این خودرو خاص را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بدنه خمیده ویژن مرسدس میباخ 6 کابریولی از یک طراحی اسپرت و کشیده برخودار است که اجزایی محکم و قوی دارد. این خودرو به لطف بهره مندی از چهار موتور الکتریکی، چهار چرخ محرک است و از نظر عملکرد با یک خودرو اسپرت معمولی برابری می کند. شتاب صفر تا صد آن زیر چهار ثانیه است و حداکثر سرعتش به صورت الکترونیکی به 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

یکی از ویژگی های برجسته ویژن مرسدس میباخ 6 کابریولی سرعت شارژ بالای آن است و ظرف فقط پنج دقیقه می تواند نیروی لازم جهت طی کردن حدود 100 کیلومتر را در باتری اش ذخیره کند.

دریان سفر امید

این خودرو نمایانگر یک سیستم قدرتمند برقی است که کمپانی مرسدس بنز برای توسعه خودروهایی با آلایندگی صفر تولید کرده است. طراحی ویژن مرسدس میباخ 6 کابریولی در استودیوی مرکزی مرسدس بنز در اشتوتگارت و زیر نظر گوردن واگنر، طراح ارشد این شرکت انجام گرفته است. این خودرو دربردارنده بسیاری از عناصر کلاسیک طراحی میباخ است، از طرفی از جدیدترین رویکردهای این شرکت در زمینه طراحی نیز تبعیت می کند. طول، عرض و ارتفاع دقیق این خودرو به ترتیب 5700 میلی متر، 2100 میلی متر و 1328 میلی متر است و آن طور که واگنر می گوید به گونه ای طراحی شده که تداعی‌گر یک قایق تفریحی لوکس باشد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز