آموزش نحوه اتصال گوشی سامسونگ؛ آیفون و شیائومی به تلویزیون ال جی

لست سکند

بدون‌شک امکان به اشتراک گذاشتن داده‌های صوتی و تصویری گوشی موبایل در صفحه تلویزیون از مسائل مهم و ضروری در خرید تلویزیون قلمداد می‌شود. خوشبختانه امروزه با استفاده از امکاناتی که تلویزیون‌های هوشمند دارند، می‌توان به سادگی با اتصال گوشی به تلویزیون ال جی و برخی برندهای دیگر، فیلم، عکس، موسیقی، بازی یا هر محتوای دیگری را از صفحه گوشی موبایل‌ روی صفحه تلویزیون آینه کرده و در مانیتوری بزرگ‌تر به مشاهده آن‌ها پرداخت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از افرالند، اتصال گوشی به تلویزیون ال جی در مدل‌های مختلف گوشی موبایل اعم از سامسونگ، آیفون و شیائومی مراحل مختلفی دارد که در ادامه مطلب بررسی می‌شود؛

ویدیو نحوه اتصال گوشی به تلویزیون ال جی

نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون ال جی

گوشی‌های آیفون دارای سیستم عامل ios  هستند. شرکت ال جی به منظور همکاری با شرکت اپل تلویزیون‌های خود را به قابلیت AIRPLAY مجهز کرده تا به‌سادگی و راحتی گوشی‌های آیفون به تلویزیون ال جی متصل شوند. دقت کنید که برای این کار لازم است سیستم عامل گوشی آیفون شما ورژن 14 و بالاتر باشد. برای اتصال لازم است تا در اولین قدم ، تلویزیون ال جی و گوشی آیفون خود را به یک وای فای مشترک وصل کنید. تلویزیون از طریق مراحل: (1. تنظیمات/ 2. همه تنظیمات/ 3. عمومی/ 4. شبکه/ 5. انتخاب وای فای/ 6. اتصال) به وای فای متصل می‌شود. پس از متصل شدن گوشی موبایل به وای‌فای مشترک با تلویزیون منوی گوشی خود را به پایین بکشید و گزینه SCREEN MIRRORING را انتخاب کنید. پس از جستجوی موبایل، نام و مدل تلویزیون در صفحه گوشی موبایل شما ظاهر می‌شود. روی اسم تلویزیون زده و سپس کد چهار رقمی که روی صفحه تلویزیون نمایش داده شده است را در گوشی موبایلتان تایپ کنید تا اتصال بین تلوزویون و گوشی برقرار شود. در آخر هم جهت قطع شدن اتصال روی گزینهSTOP MIRRORING  کلیک کنید.

راز آسمان پایتخت

نحوه اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی

اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی نیز مراحلی شبیه به مراحل گوشی آیفون دارد. ابتدا تلویزیون و گوشی موبایل را به یک وای‌فای مشترک وصل کنید. سپس منوی بالای گوشی را به پایین کشیده و روی گزینه SMART VIEW کلیک کنید.Smart view  یک فناوری بسیار کاربردی در گوشی‌های موبایل سامسونگ است. در مرحله‌ی بعدی، پس ازجستجوی گوشی موبایل، نام و مدل تلویزیون بر روی صفحه گوشیتان ظاهر شده و با کلیک بر روی مدل تلویزیون به سادگی و ظرف تنها چند ثانیه اتصال برقرار می‌شود و می‌توانید بدین ترتیب داده‌های صوتی و تصویری خود را در صفحه تلویزیون تماشا کنید. البته این احتمال وجود دارد که تصویر پخش شده همه‌ی صفحه تلویزیون را پر نکند . در این حالت باید با تنظیم دستی زوم و بزرگنمایی مشکل را حل کرد. در انتها نیز با خاموش‌کردن گزینه Smart view اتصال گوشی موبایل قطع می‌شود.

نحوه اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون ال جی

نحوه اتصال گوشی شیائومی نیز مانند مطالب ذکر شده برای گوشی‌های سامسونگ و آیفون است. ابتدا گوشی موبایل و تلویزیون را به یک وای‌فای مشترک وصل کرده و در مرحله بعد از منوی بالای صفحه گزینه بازتاباندن یا WIRLESS DISPLAY  را انتخاب کنید. پس از کلیک‌کردن بر روی نام و مدل تلویزیون در صفحه موبایل اتصال برقرار شده و هم‌اکنون می‌توانید فیلم، عکس، موسیقی، بازی و غیره را در صفحه بزرگ‌تر تلویزیون تماشا کنید.

استفاده از کابل برای متصل کردن گوشی به تلویزیون ال جی

علاوه بر روش‌های بیسیم ذکر شده ، روش‌های دیگری برای اتصال گوشی موبایل اندروید به تلویزیون وجود دارد. رایج‌ترین وآسان‌ترین روش اتصال سیمی، استفاده ازکابل HDMI  است. برای این کار کافی‌ست پورتHDMI  را از پشت به تلویزیون و سر دیگر کابل را به گوشی موبایل خود وصل کنید. تقریبا تمامی تلویزیون‌ها دارای پورت HDMI و یا usbهستند و در نتیجه اکثر گوشی‌ها را می‌توان با استفاده از کابلusb , و یا توسط پورتHDMI به سادگی به تلویزیون متصل کرد. البته لازم به ذکر است با متصل کردن گوشی به تلویزیون از طریق کابل usb  ، تلویزیون دستگاه را به عنوان هارد دیسک یا فلش می‌شناسد و بنابراین با این روش تنها می‌توانید یک فیلم ، عکس و یا موسیقی را بر روی تلویزیون تماشا کنید.

خرید تلویزیون ال جی از وبسایت افرالند

افرادی که به دنبال خریدی مطمئن و رضایت‌بخش تلویزیون ال جی هستند، می‌توانند به وبسایت افرالند مراجعه کرده تا علی‌رغم صرفه جویی در وقت ، خریدی با قیمت منصفانه داشته باشند و از خدمات و پشتیبانی پس از فروش افرالند بهره ببرند. این مجموعه با بیش از 5 سال سابقه فعالیت موفقیت‌آمیز در زمینه عرضه محصولات صوتی و تصویری و همچنین کالای دیجیتال و انواع لوازم خانگی ، خریدی آسان و بدون دغدغه را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

ارسال سریع، پشتیبانی ۲۴ ساعته ، امکان پرداخت در محل و تضمین اصالت کالا چهار اصل مجموعه افرالند است.

منبع: افرالند

انتهای پیام

مرتبط با : افرالند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز