آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی به روشی امن و ساده (گام به گام)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در گذشته های نه چندان دور، افراد برای حمل پول و نقدینگی خود، مجبور به استفاده از ترفندهای بسیار دشوار بودند. از طرفی، حمل نقدینگی به صورت فیزیکی همانند سابق می تواند خطرات زیادی را به همراه داشته باشد. امروزه شما می توانید با استفاده از حساب های بین المللی همچون پرفکت مانی، نقدینگی خود را به صورت غیر فیزیکی جابجا کنید و در تمامی نقاط جهان از آن استفاده نمایید. در این بخش، قصد داریم به آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی و وریفای کردن پرفکت مانی بپردازیم. پس با ما همراه باشید. همچنین شما می توانید برای انتخاب بهترین صرافی ووچر پرفکت مانی به مقاله  ۱۲ تا از بهترین سایت های خرید و فروش ووچر پرفکت مانی مراجعه کنید.

با حساب پرفکت مانی بیشتر آشنا شوید

حساب پرفکت مانی، شباهت های زیادی با حساب های بانکی معمولی دارد. شما می توانید با استفاده از این حساب بین المللی، دارایی های نقدی خود را به آسانی جابجا کنید و در سراسر جهان به صورت آنلاین آن ها را مبادله نمایید. خوب است بدانید که حساب پرفکت مانی، از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل، نیازی نیست نگران دارایی های خود در این حساب باشید. البته برای افتتاح حساب پرفکت مانی، پیشنهاد می شود با افراد با تجربه در این زمینه مشورت کنید.

حساب پرفکت مانی-کاماپرس

مزایای افتتاح حساب پرفکت مانی شامل چه مواردی است

در خصوص مزایای افتتاح حساب پرفکت مانی باید گفت، از مهم ترین مزایای این حساب بین المللی، می توان به امکان خرید آسان بین المللی آن اشاره نمود. شما می توانید با استفاده از این حساب کاربری، به بهترین شکل ممکن کالاهای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین از کشورهای خارجی سفارش دهید. علاوه بر آن، کارمزد تراکنش های پرفکت مانی نسبت به سایر حساب های بین المللی مناسب و مقرون به صرفه تر است. از سویی دیگر، سرعت انتقال حساب پرفکت مانی بسیار بالا بوده و تمامی تراکنش های آن زیر یک دقیقه انجام می شوند. علاوه بر آن، شما می توانید با پس انداز در این حساب، از سود ماهیانه آن بهره مند شوید.

قدم به قدم با شما جهت افتتاح حساب پرفکت مانی

همانطور که در بخش های قبل اشاره شد، حساب پرفکت مانی از مزایای بسیار زیادی برخوردار بوده و استفاده از آن می تواند سود زیادی برای تمامی کاربران به همراه داشته باشد. البته برای افتتاح حساب پرفکت مانی، باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارید. توصیه می شود که اگر دانش و تجربه کافی را در این زمینه ندارید، کار را به دست افراد با تجربه و کاربلد بسپارید.

راز آسمان پایتخت

ورود به سایت پرفکت مانی

در مرحله اول، باید به وبسایت پرفکت مانی وارد شوید. برای انجام این کار، می بایست به صفحه جستجو گوگل مراجعه نموده و واژه پرفکت مانی را به صورت لاتین سرچ کنید و وارد سایت اصلی شوید.

حساب پرفکت مانی-کاماپرس

پر کردن فیلدهای حساب جدید

در مرحله دوم، باید فیلد حساب های جدید را با دقت فراوان پر کنید. در فرم های دیجیتال، می بایست اطلاعات شخصی همچون نام، ملیت و شماره تماس را وارد نمایید. توجه داشته باشید که اگر اطلاعات به درستی وارد نشوند، ممکن است در طی فرآیند افتتاح حساب پرفکت مانی به مشکلات زیادی برخورد کنید.

انجام اقدامات احراز هویت

در مرحله بعد، باید اقدامات لازم را جهت احراز هویت به عمل آورید. در این مرحله باید اطلاعات شخصی خود را تایید نموده و نام کاربری و رمز ورود را مشخص کنید. لازم به ذکر است که هر چقدر رمز عبور حساب شما دشوار تر باشد، سطح امنیت آن نیز بالاتر می رود.

وریفای حساب

جهت وریفای کردن حساب کاربری خود، باید اسکن مدارک مورد نیاز را آماده کنید و برای وبسایت پرفکت مانی ارسال نمایید. البته برای وریفای حساب، نیازی به پاسپورت نخواهید داشت. شما می توانید با اسکن گواهینامه یا کارت شناسایی که به صورت رسمی اسکن شده، برای افتتاح حساب پرفکت مانی اقدامات لازم را به عمل آورید.

اتمام بررسی های امنیتی

در مرحله بعد، توسط ربات های وبسایت کدهای امنیتی برای ایمیل و بخش پیامک تلفن همراه شما ارسال می شوند که باید برای اتمام فرآیند افتتاح حساب، آن ها را در فیلد مورد نظر وارد کنید. اگر کد های امنیتی پس از ۵ دقیقه برایتان ارسال نشد، باید به صورت مجدد ایمیل و شماره تلفن همراه وارد شده را بررسی کنید و درخواست مجدد ارسال کد را ثبت نمایید.

حساب پرفکت مانی-کاماپرس

نصب اپلیکیشن و شارژ حساب کاربری

در مرحله آخر، باید برای نصب اپلیکیشن و شارژ حساب کاربری اقدامات لازم را به عمل آورید. برای نصب اپلیکیشن پرفکت مانی، می توانید از طریق وبسایت رسمی یا فروشگاه های معتبر همچون گوگل پلی اقدام کنید. برای شارژ حساب کاربری کافی است با استفاده از رمز دوم به صرافی مورد نظر متصل شوید و ارز یا دارایی موردنیاز را خریداری کنید و درون حساب پرفکت مانی قرار دهید.

هزینه افتتاح حساب پرفکت مانی چقدر است؟

یکی از سوالات متعددی که برای بسیاری از کاربران مطرح می گردد، این است که هزینه افتتاح حساب پرفکت مانی چقدر می باشد؟ هزینه افتتاح این حساب بین المللی، به عوامل مختلفی همچون نوسانات قیمت دلار بستگی دارد اما در حالت عادی، شما می توانید با صرف هزینه ۱۵ الی ۳۵ دلار معادل ۷۰۰ هزار الی ۱.۵ میلیون تومان حساب خود را افتتاح کنید. ناگفته نماند که بسیاری از وبسایت های نامعتبر، هزینه های کلانی را جهت افتتاح پرفکت مانی دریافت می کنند. از این رو، نباید گول متقلب ها را در این زمینه بخورید.

آیا افتتاح حساب پرفکت مانی برای تمامی افراد مجاز است؟

خوشبختانه تمامی افراد می توانند برای افتتاح حساب پرفکت مانی در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم را به عمل آورند. البته توجه داشته باشید که این حساب نیازمند پاسپورت است. اگر پاسپورت ندارید، نیازی نیست که نگران باشید. شما می توانید یکی از مدارک یا گواهینامه خود را به صورت رسمی ترجمه کنید و اسکن آن را برای وبسایت پرفکت مانی ارسال نمایید. برای انجام این کار، بهتر است با کارشناسان و متخصصان با تجربه مشورت کنید تا بتوانید این فرآیند را به بهترین شکل ممکن به اتمام برسانید.

حساب پرفکت مانی-کاماپرس

نکات ضروری افتتاح حساب پرفکت مانی

برای افتتاح حساب پرفکت مانی، بایستی به نکات ضروری توجه بسزایی داشته باشید تا هزینه های شما به هدر نروند. در ابتدا باید به وبسایت های معتبر خدمات مجازی مراجعه کنید و تمامی سوالات و ابهامات خود را از کارشناسان و متخصصان بپرسید. توجه داشته باشید که نباید هزینه ای را  برای وبسایت های نامعتبر واریز کنید. پس از افتتاح حساب پرفکت مانی، بهتر است یک تراکنش انجام دهید تا بتوانید از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید. از قرار دادن رمز عبور یا حتی نام کاربری حساب پرفکت مانی در اختیار دیگران شدیدا خودداری کنید چرا که این امر سبب کاهش سطح امنیت حساب شما می گردد.

کلام آخر

همانطور که در قسمت های قبل اشاره شد، شما می توانید با انجام چند کار ساده در کمترین زمان ممکن اقدام به افتتاح حساب پرفکت مانی کنید. البته برای انجام این کار، بهتر است به مراکز معتبر مراجعه نموده و کار را به دست افراد با تجربه بسپارید. در آخر، سعی کنید رمز تراکنش خود را در اختیار کسی قرار ندهید و هر چند وقت یکبار برای تعویض آن اقدام کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سیف اکسچنج 24
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز