آشنایی با نرم افزار چت آنلاین دانا چت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

استفاده از نرم افزار چت آنلاین در وب سایت‌ها می‌تواند به افزایش رضایت مشتری، کاهش هزینه‌ها، افزایش فروش‌ و هماهنگی و ارائه خدمات بهتر کمک کند. مدیران وب سایت‌ها با استفاده از این نرم افزارها می­‌توانند به راحتی با مشتریان، بازدیدکنندگان و همکاران خود ارتباط برقرار کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سوالات و مشکلات آن‌ها پاسخ دهند. این کار موجب بهبود تجربه کاربری و عملکرد کسب و کارها می‌شود.

کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی نرم افزار چت آنلاین دانا چت، ویژگی­ها و کاربردهای آن را بررسی کرده است.

چت آنلاین-کاماپرس

رشد کسب و کارها با استفاده از نرم افزار چت آنلاین دانا چت

صاحبان کسب و کار معمولا برای افزایش بازدیدکنندگان و مشتریان وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود هزینه ­های زیادی می‌کنند و انتظار بازخورد خوبی نیز دارند. نرم افزار چت آنلاین دانا چت با ارائه راهکارهای مختلف، شانس فروش محصولات را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. به کمک این نرم افزار می‌توان بازدیدکنندگان از وب سایت را مشاهده کرد و برای تصمیم گیری در مورد خرید به آنان مشاوره داد.

نرم افزار چت آنلاین دانا چت به تیم پشتیبانی این امکان را می‌دهد که با سرعت و کیفیت بالا به سوالات و درخواست‌های مشتریان پاسخ دهند و از این طریق با تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتری و همچنین افزایش رضایت و وفاداری مشتری، به رشد کسب و کار و بالا رفتن میزان فروش کمک کنند.

راز آسمان پایتخت

در این نرم افزار امکان نظارت بر نحوه پاسخگویی تیم پشتیبانی به صورت آنلاین وجود دارد؛ بنابراین می‌توان از میانگین زمان انتظار کاربران مطلع شد و افرادی که بالاترین تعداد چت را پاسخ داده‌اند یا بهترین بازخورد از مشتریان دریافت کرده‌اند را شناسایی کرد.

نرم افزار چت آنلاین دانا چت، امکان سفارشی سازی را برای مشتریان خود فراهم کرده است؛ بنابراین مشتریان با توجه به نیاز و هویت سازمانی خود می‌توانند ‌تم‌، آیکون، رنگ، محل نمایش و بسیاری از موارد دیگر وب سایت خود را شخصی سازی کنند.

خریداری و نصب

نرم افزار چت آنلاین دانا چت می‌تواند به راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن روی هر وب سایتی نصب شود. وب سایت‌های ساخته شده با هر نوع تکنولوژی و روی هر پلتفرمی می‌توانند از مزایای این نرم افزار بهره‌مند شوند.

مشتریان بسته به نیاز خود می‌توانند یکی از نسخه‌های تجاری نرم افزار چت آنلاین دانا چت را خریداری کنند یا برای همیشه از نسخه رایگان آن استفاده کنند. قیمت نرم افزار چت آنلاین دانا چت با توجه به امکانات و مزایایی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و نسبت به نمونه‌های مشابه بومی و غیربومی، بسیار مقرون به صرفه است.

دانا چت و دیگر نرم افزارهای دانا

سرویس چت آنلاین دانا چت، ارتباط آنلاین با بازدیدکنندگان وب سایت و راهنمایی آن‌ها در لحظه را آسان می‌کند، اما برخی از کسب وکارها علاوه بر چت آنلاین به سایر روش‌های ارتباط با مشتری مانند تلفن، ایمیل، پیامک و پیام‌رسان‌ها نیز نیاز دارند. این کسب و کارها می­توانند از نرم افزار CRM دانا به عنوان یک راهکار پیشرفته فروش و بازاریابی استفاده کنند و به یک پلتفرم چند کاناله برای تعامل با مشتری دسترسی داشته باشند.

اگر نیاز وب سایت‌ها یا کسب و کارها فقط داشتن یک ابزار چت آنلاین برای پشتیبانی مشتری باشد، نرم افزار چت آنلاین دانا چت تمام نیازهای آن‌ها را پوشش می‌دهد، اما اگر به یک راهکار تیکتینگ (پشتیبانی) جامع نیاز داشته باشند، می‌توانند از نرم افزار دانا دسک استفاده کنند. دانا دسک علاوه بر چت آنلاین، امکان ثبت تیکت و مدیریت خدمات پشتیبانی را نیز فراهم می‌کند.

 خرید نرم افزار چت آنلاین از “داناپرداز”

شرکت داناپرداز در سال 1385 با هدف ارائه محصولات نرم‌افرازی که نیاز سازمان‌ها را مطابق با استانداردهای روز دنیا پاسخ می­دهد، آغاز به کار کرد. این شرکت با حدود 70 نفر نیروی متخصص، نرم‌افزارهای متنوعی تولید کرده است که حدود 3000 شرکت و سازمان بزرگ از مزایای آن‌ها استفاده می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار چت آنلاین دانا چت و سایر نرم افزارهای شرکت داناپرداز می‌توانید به وب سایت این مجموعه به آدرس ((…)) مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان داناپرداز، با شماره تلفن

49258000-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : داناپرداز
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز