آخرین اخبار از حذف و قیمت اینترنت

ژیوار

معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه هیچ بسته‌ اینترنتی اعم از عادی یا شبانه حذف نشده، گفت: تنها ۳۴ درصد افزایش تعرفه اینترنت داشته‌ایم.

به گزارش کاماپرس، اواخر هفته گذشته پس از چند وقت مطالبی درباره تعرفه بسته‌های اینترنتی مطرح و تا حدودی تکلیف این تعرفه‌ها مشخص شد. به عبارت دیگر طی جلسه اپراتورها در رگولاتوری و پذیرش تعهدات مربوط به افزایش کیفیت شبکه، مقرر شد که تعرفه اینترنت اپراتورهای ارتباطی تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

در همین راستا، اخباری مبنی بر افزایش چند برابری تعرفه و اعلام برخی کابران در خصوص حذف تعدادی از بسته‌های اینترنتی مطرح شد. در این رابطه رگولاتوری اعلام کرد که هیچ بسته موجودی مجوز حذف ندارد و حداکثر افزایش قیمت تعرفه‌ها نیز ۳۰ درصد اعلام شده است.

به نقل از ایسنا، محمدزاده لاجوردی رئیس سازمان تنطیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در این رابطه تاکید کرد: هیچ کدام از بسته‌های اینترنت که تا پیش از این در دسترس کاربران بوده، نباید حذف شود و افزایش قیمت نیز بیشتر از ۳۴ درصد نیست. در این خصوص با اپراتورهایی که از این دو مساله تخطی کنند،  برخورد قانونی انجام می‌شود.

دریان سفر امید

وی همچنین طی پستی در شبکه اجتماعی داخلی، عنوان کرده که با بررسی‌های صورت گرفته تا ساعت ۷:۱۳ صبح امروز، هیچ بسته‌ای از جمله بسته‌های عادی، شبانه و غیره که تا پیش از پنجشنبه 7 دی در اختیار مردم بوده، حذف نشده است.

محمدزاده لاجوردی در پایان با بیان اینکه ۷ بسته‌ی جدید ۹۰ روزه، ۱۲۰ روزه و ۱۸۰ روزه نیز توسط اپراتورها معرفی شده است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخطی با شماره ۱۹۵ برای شکایات مردمی تماس بگیرند.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز